dinsdag 9 april 2013

Schattig gietertje

Hoi allemaal,

In het weekend had ik weinig tijd om te knutselen. Maar nu ben ik weer druk bezig het is zo leuk om te doen. Dit keer heb ik een gietertje gemaakt. Het patroontje had ik in Magnolia Ink nr 3 van 2011 zien staan en vond het zo schattig. Ik was al een tijdje van plan om hem te gaan maken. En omdat moederdag erweer aan zit te komen, heb ik hem daarvoor gemaakt. Ben ik mooi op tijd met een zelfgemaakt kadootje. In het gietertje past een mini kadootje. Ik heb vier merci-reepjes in folie ingepakt en versiert met strik en label. Voor het gietertje heb ik het mooie papier van Tilda Flowergarden gebruikt. De plaatjes: labels, duif en roos (komen ook van het Tilda papier) heb ik uitgeknipt en opgeplakt. Het 'handvat' is met een kantje beplakt en versierd met een grote strik met twee bloemen erop. Verder heb ik nog plakpareltjes gebruikt. Ik vind het gietertje erg schattig geworden in mooie voorjaarspastel kleurtjes. Ben benieuwd hoe jullie hem vinden geworden.




 

Deze creatie gaat mee doen bij Krea2Day Candy April en bij Miekelotte Challenge #8.
 
Creatieve groetjes Ellie 

8 opmerkingen:

  1. Hallo Ellie, wat heb je een prachtig moederdag cadeautje voor je mams gemaakt, ik ben weg van het papier, de kleuren zijn zo prachtig, ik hoop dat je met deze prachtige gieter nu een prijsje wint.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit verdient zeker een prijs!
    Prachtig gemaakt hoor!
    Liefs,
    Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Ellie, wat een gaaf cadeau! Heel mooi het gietertje; hopelijk is je moeder er erg blij mee. Bedankt dat je met deze mooie creatie meedoet aan Miekelotte is Challening You, groetjes Vera (DT Miekelotte)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Ellie, du machst sehr schöne Sachen, sie gefallen mir. Ich möchte mich bei dir als Leser eintragen.
    Liebe Grüssen Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een prachtig gietertje, zelf ook al een paar keer gemaakt en is zo leuk om te doen.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Ellie, wat ontzettend leuk dat je volger bent geworden van mijn blog, ik heb natuurlijk meteen bij jou een kijkje genomen en zag bij jou ook allerlei verschillende dingen voorbij komen, ik heb dat ook hoor, om van alles te proberen, al gaat mijn voorkeur wel uit naar stoer romantisch en vintage! Je gieter is prachtig geworden met dat mooie papier van Tilda. Natuurlijk ga ik je vanaf nu ook volgen, en succes met de challenges Krea2Day en Miekelotte.
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Ellie wat heb je dit schitterend gemaakt zeg, ik vind het supermooi. Dank je wel voor je berichtje op mijn blog. Ben meteen volger bij je geworden zodat ik nog vaak van je creaties kan genieten.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen