zaterdag 1 juni 2013

Snoesje met d'r poesje

Hoi allemaal,

De verjaardag is weer achter de rug het was een super gezellige dag. Bedankt voor jullie felicitaties en reacties. Ik heb er deze week weer twee nieuwe volgers bij gekregen wat ik erg leuk vind. Anita en Mieke welkom op mijn blog en ik wens jullie veel inspiratie en plezier op mijn blog. Ik vind het erg leuk dat jullie mijn blog de moeite waard vinden. Ik heb dit keer een snoesjeskaart gemaakt met een ouder 3D plaatje in zomerse kleurtjes. We krijgen al een beetje zin in de zomervakantie en proberen  al een beetje in stemming te komen. De kinderen zijn al aan het aftellen met de weekjes nog naar school en heeft mijn zoontje zijn eerste jaar op het voortgezet onderwijs er al weer bijna op zitten. Hij heeft het er helemaal naar zijn zin en vind het veel leuker dan op de basisschool. Kleine jochies worden groot ;).



De volgende materialen heb ik gebruikt voor het kaartje: Pretty paper bloc Blue&Green en Pink&Orange, CreaTables LR 0249, Collectables COL 1315, knipvel 3DHM0036, roosjes, lint en een knoopje met scrappersfloss erdoor heen geknoopt.

Deze kaart gaat mee doen bij Marianne Design #81.

Creatieve groetjes Ellie 

14 opmerkingen:

  1. Hoi Ellie, Van harte gefeliciteerd nog met je verjaardag. Je kaartje is weer helemaal prachtige. Leuke papiertjes heb je hierbij uitgezocht, past helemaal leuk bij dit snoesje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een juweeltje
    bedankt voor het meedoen
    groetjes Jolanda bongers
    md challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterend kaartje Ellie, ik vind hem helemaal super. En echt niet normaal hé hoe dat schooljaar omvliegt, nog een paar weekjes en het is alweer zomervakantie.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Ellie
    Een prachtig vrolijk kaartje heb je gemaakt. Ik vond het zelf ook altijd zo lekker die zomervakanties van school. Lekker niets moeten, 's morgens geen gehaast, lekker een beetje luieren met elkaar, heerlijk. Dat is bij mij alweer verleden tijd, dus geniet er maar goed van.
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een schitterende kaart Ellie. Heel mooi papier en alles past perfect bij elkaar.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kaartje !!!
    Leuk dat je meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende kaart en ook zo lekker vrolijk.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een prachtig kaartje heb je gemaakt. Inderdaad het aftellen is begonnen .... Groetjes Helen (creamieke)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk kaartje Ellie, prachtig snoesje en ook de kleurtjes zijn erg mooi...


    groetjes en een fijne zondag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Ellie,
    Mooie snoezige kaart. Vind het ook altijd leuk om te maken. Zal eens op schieten. Het is al zo 5 juni. ;-)
    Nu ik dit zie! Super mooi hoor.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt een hele mooie kaart gemaakt, leuke kleurtjes heb je gebruikt.
    Zo leuk om zoveel verschillende Snoesjes te zien overal.
    Leuk dat je meedoet aan de challenge.

    Groetjes,
    Yvonne.
    MD challenge blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super leuk vrolijk kaartje!

    Bedankt voor het meedoen met de challenge
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Ellie, via het Blog van je dochter Lisanne ben ik hier terecht gekomen. Je kaart is echt prachtig! Groetjes, cindy

    BeantwoordenVerwijderen