woensdag 1 oktober 2014

Rood met witte stippen...

Hoi allemaal,
 
De herfst is officieel begonnen en hebben we tot nu toe nog niet echt herfstweer gehad het lijkt erop dat daar nu toch verandering in gaat komen en het voorbij is met het mooie nazomerse weer. Ik vind het niet erg want elk jaargetijde heeft zo zijn mooie kanten. Op mijn kaart is het ook volop herfst met een plaatje van paddenstoelen en gestanste bladeren. Het designpapier Warm winter wishes vond ik hier wel leuk bij passen. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden...

 
De volgende materialen heb ik gebruikt:
- Designpapier: Warm winter wishes PB7039
- Plaatje: Mattie MB0127
- Mallen MD: LR0310, LR0242, LR0241
- Mal blaadjes Joy: 6002/0022
- Tekst: Clear Stamps CS0855
- Plakpareltjes, jutetouw
 
Met dit kaartje doe ik mee bij 3D-Nadia, MD-Kreadiva's, DCZ, A Creative Romance
 
Hier onder wil ik nog laten zien met welke kaartjes ik afgelopen week in de Top 3 ben gekomen en gewonnen heb. Mijn week kon niet meer stuk met zoveel leuks en laat ik ook nog een vrijkaartje winnen bij Zie Zo knutsels voor de Creabeurs in Hardenberg het was echt te gek deze week.
 
Met dit kaartje ben ik nummer 3 geworden bij Scrapcardchallenge:
 
http://ellieskaarten.blogspot.nl/2014/09/kleurrijke-kaart.html
 
De molenkaart heeft de top 3 bij WLVC gewonnen en heb ik een super leuke prijs gekregen
en bij Hobby Home is deze kaart op nummer 3 gekomen in de Top 3.
 
http://ellieskaarten.blogspot.nl/2014/09/oud-hollandse-molen.html
 
Gezellig dat jullie weer even een kijkje kwamen nemen tot de volgende keer.
Creatieve groetjes Ellie 

27 opmerkingen:

  1. Top kaartje én...gefeliciteerd met je plekkies!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja je bent weer lekker met je neus in de prijzen gevallen Ellie...ik had het gezien,,,hartstikke leuk!! En wat is dit een prachtige herfst kaart!! Ik kwam erachter dat ik nog helemaal geen herfstkaart of creatie heb gemaakt en is ook altijd zo leuk! Maar ja als de kerstspulletjes op tafel liggen, dacht ik: nog maar even mee doorgaan, hihi. Het is een super mooie weer ennuh....cucces met de challenges!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig is je herfstkaart Ellie! Het mooie herfstweer schijnt nog maar even aan te houden. Jammer hoor want hou helemaal niet van wind, regen en zeker niet van sneeuw... Maar wel van het binnen weer gezellig maken en lekker freubelen ;-)
    Gefeliciteerd met je prijzen! Leuk toch?
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Ellie en gefeliciteerd met de toppers en prijzen, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Ellie
    Ja jij zat deze week goed he, maar het waren ook prachtige kaarten. Net zo als deze ,ook weer zo mooi
    lieve groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je gewonnen prijzen dit is ook weer een schitterende herfstkaart.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje in mooie kleuren zo bij elkaar. Groetjes marja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart heb je gemaakt! Gefeliciteerd met je top 3 plekjes.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Ellie,
    gefeliciteerd met je prijs en top drie plaatsen. Deze kaart is ook weer erg mooi gemaakt. Prachtige kleuren en details.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fijn Ellie, dat je zo in de prijzen bent gevallen en je herfstkaartje is prachtig, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een supermooi kaartje!!!
    Ik heb gelijk mijn blogschade van de afgelopen tijd hier even ingehaald en genoten van al het moois dat langskwam. Vanaf nu probeer ik weer regelmatig een kijkje te nemen.

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauww wat mooi en van harte met je vermeldingen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Ellie,
    Wat een geweldig mooi herfstkaartje...met prachtige accentjes erop...en ook hele leuke stansjes gebruikt...TOPkaartje weer..en gefeliciteerd met je prijsje en ereplaatsjes....geniet er maar heerlijk van...

    groetjes en een fijne donderdag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. een prachtige herfstkaart Ellie.


    Bedankt voor het meedoen bij Hobbyshop 3D Nadia

    Groetjes Karin DT


    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw wat een prachtige herfstkaart Ellie.
    Gefeliciteerd met je top 3 nominaties, dik verdiend.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een prachtig kaartje Ellie en gefeliciteerd meisje met je top 3 nominatie.
    je hebt het dik verdiend hoor!
    ik bel je gauw en leg je alles wel even uit.
    liefs van An

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Ellie wat een prachtige kaart. supermooi met dit plaatje en het papier past er geweldig mooi bij. Gefeliciteerd met je top 3 nominaties. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtig kaartje.

    Dank je wel om mee te doen met onze challenge

    Groetjes Nadia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gefeliciteerd met je top 3 plaatsen. Erg leuk.
    Je kaart is weer super,een echte herfstkaart.
    Groetjes,Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Jij bent goed opweg Ellie, met al je winnende kaartjes! Dit kaartje kan ook zo weer door voor de hoofdprijs, hihi.
    Het is een pracht herfstkaartje.

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie kaart. Mooie kleuren heb je gekozen en die paddenstoelen zijn super.

    Groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  22. What stunning cards, I adore your mushroom design card, just fabulous!
    thanks so much for joining us at A Creative Romance, Mel. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel mooi gemaakt Ellie!
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Schitterende herfstkaart Ellie!!
    Gefeliciteerd met je plaatsen in de top 3.
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hallo Ellie, wat ik van je kaart vind? Fantastisch!! Prachtig herfstkaartje.
    Blij dat je meedoet bij onze 2 de Marianne Design Kreadivas challenge.
    Succes en tot snel bij onze volgende challenge,
    LG Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een heerlijk herfstig kaartje! Mooi gedaan.
    Bedankt voor je deelname aan de challenge bij De Creatieve Zebra!

    groetjes van Dieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hallo Ellie thanks for this fabulous Autumn card ,i love the 3d image so much and your card design is wonderful! Thank you so much for entering our 2. Marianne Design Kreadiva´s challenge this Month .I hope you return soon!
    Greets Gudrun DT

    BeantwoordenVerwijderen