donderdag 1 januari 2015

Nieuwjaar wensen en nieuwe challenge

 Hoi allemaal,
 
Allereerst wil ik jullie een voorspoedig, gezond en een creatief 2015 toewensen. Ik hoop dat we weer een creatief jaar tegemoet gaan en elkaar weer kunnen inspireren met onze kaarten en creaties.
 
We beginnen het nieuwe jaar met een nieuwe challenge op het Marianne Design challengeblog en dit keer mocht ik de uitdaging bedenken. Ik wil jullie uitdagen om een geschenkverpakking met het thema CHOCOLADE te maken met zoveel mogelijk MD materialen, denk er even aan als je alleen stansen gebruikt, dat je dan een tekst van MD op je creatie verwerkt. Doen jullie weer gezellig met ons mee? Hieronder zien jullie mijn geschenkverpakking de bovenkant van het doosje kan je openen door  het strikje los te halen, zo kun je het doosje vullen met een zakje chocolaatjes.
 Ik ben benieuwd wat jullie van het doosje vinden...   


 
De volgende materialen heb ik gebruikt:
- Designpapier: Cafe la Patisserie PK9090
- Label: LR 0154
- Chocolaatjes stansen: COL1365, COL1366
- Kadootjes stans: COL1367
- Border stans: LR0161
 
Ik wil dit chocoladedoosje mee laten doen bij: De Egel, Cards 2 Create
 
Gezellig dat jullie weer even een kijkje kwamen nemen op mijn blog.
Tot de volgende keer maar weer.
 
Creatieve groetjes Ellie

18 opmerkingen:

  1. Ziet er lekker uit...:-)!!!
    Gelukkig en creatief 2015, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Hoi Ellie,

    Gaaf dat jij het thema bedacht hebt,
    en dat is nog een lekkere ook hihi,
    Wat leuk dat je meedoet met onze eerste Challenge !
    Je hebt een hele mooie kaart gemaakt ☺
    Veel succes met de Challenge.

    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel mooi doosje heb je gemaakt Ellie, met een super lekkere inhoud....Ook voor jou en je naasten een heel voorspoedig, gezond en vooral een creatief 2015....

    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mmmm, dat ziet er heerlijk uit Ellie én heel mooi gemaakt. Leuke challenge heb je bedacht en dank je wel dat je aan onze eerste challenge mee doet bij "de Egel".
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit heb je leuk gemaakt, Ellie, een leuke verpakking die je als cadeautje weg kunt geven. Mooi afgewerkt hoor! Ook van deze serie heb ik niets liggen, maar wie weet, schaf ik dit nog aan, groetjes en nog een fijne dag, Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Ellie. Jij ook veel geluk en een goede gezondheid en weer veel creativiteit in het nieuwe jaar. Je verpakking is prachtig gemaakt.. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke nieuwe challenge heb je bedacht!
    ook voor jou en Lisanne en fam. nog de beste wensen.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk doosje zeg. Heb je daar een patroon oid van? Fijn dat je meedoet met de uitdaging van de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het patroon van dit doosje heb ik gevonden in Hobbyjournaal nr93. Ik vind het zelf ook een erg leuk doosje omdat je zo leuk de chocolaatjes in folie aan de zijkant kan zien.

      Verwijderen
  9. Ellie, ook een gelukkig, gezond en creatief jaar toegewenst. Schattig doosje en een erg leuke challenge, groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige verpakking, Ellie.
    Hele mooie kleuren heb je gebruikt.

    Liefs, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Eerst de allerbeste wensen voor 2015. Dan je creatie die vind ik super prachtig!! Leuek challenge, ik heb allen geen chocolade mallen, hihihi!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig doosje! Leuk dat je meedoet aan de 1e challenge van de Egel.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Ellie,
    wat een ontzettend leuk doosje voor chocolaatjes. Mooie kleurencombi!
    Dank je wel voor het meedoen aan onze 1e challenge van de Egel!!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hoi Elly
    wat een schattig doosje is dit en ik vind de kleurtjes prachtig op elkaar afgestemd.
    nog een heel fijn en creatief jaar gewenst en hopelijk eens tot gauw.
    groetjes ook aan je dochter en liefs van Anneke

    BeantwoordenVerwijderen

  15. Super dat je meedoet met onze eerste Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi doosje,leuk patroon is dit.Leuk dat jij dit keer het thema mocht verzinnen.Mooie stansen heb je gebruikt,ziet er mooi uit.
    Groetjes,Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Ellie,
    wat een mooi chocoladedoosje en wat ziet het er lekker uit
    super mooi gemaakt en prachtige kleuren ook !!
    ook de allerbeste wensen voor 2015

    veel liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen