donderdag 31 maart 2016

Hoera het is lente

Dag allemaal,

Vandaag starten we weer met een nieuwe challenge en dit keer mocht ik weer een challenge verzinnen. Ik heb gekozen voor het thema voorjaar maak een kaart of creatie en verwerk daar het voorjaar op. Lijkt me geen moeilijke opdracht je kunt er veel kanten mee uit en op het Marianne Design challenge blog  vindt je nog veel meer inspiratie. Doen jullie weer gezellig met ons mee?


 De volgende materialen heb ik gebruikt:
- Plaatje: EWK1240
- Designpapier: Country Style
- Embossing: Design Folder DF3409
- Klimop: CR1253
- Hout: CR1348
- Gras: LR0360
 - Narcis: LR0399
- Tekst: PL1523
- Gems metal: JU0955

Gezellig dat je weer even langs kwam op mijn blog tot de volgende blogpost.

Creatieve groetjes Ellie

9 opmerkingen:

  1. Hoi Ellie. Je kaart is prachtig. Mooi accent zijn de mooie narcissen erbij. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi voorjaarskaartje, Ellie.
    Zo lief de kip met haar kuikentjes :)
    Groetjes, Manja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ellie,
    wat een superleuke voorjaarskaart, mooi plaatje, slim om dat rasterwerk te gebruiken, een topkaartje!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helemaal leuk je kaartje! Je hebt echte voorjaarskleuren ervoor gebruikt.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig lentekaartje Ellie...leuk plaatje erop...en weer prachtig afgewerkt...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi lente kaartje Elly.

    Groetjes,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Elly,
    wat een heel mooi Lentekaartje zo lief fijn weekend lieve groetjes van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele leuke Challenge heb je gekozen hoor Ellie...de Lente is tenslotte nog maar net begonnen! Ik vind dat je die narcissen op een hele mooie manier op je kaart hebt gedaan! Prachtige embossingfolder op de achtergrond! Ik wordt vrolijk van je mooie kaart!!!
    Fijn zomer weekend Ellie, dat wordt genieten!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen