woensdag 29 juni 2016

Eerste kerstkaart

Dag allemaal,

Vandaag laat ik mijn eerste kerstkaart van dit jaar zien. Het wordt hoogste tijd om ermee te beginnen, bij mij is het elk jaar het zelfde liedje ik begin veel te laat. Ik vind het altijd veel leuker om kaarten te maken met het seizoen mee. En ja dan loop je het risico dat je weer niet op tijd klaar bent met de kerstkaarten. 
 

Gebruikte materialen:
- Designpapier: Joy Winter wonderland 6011/0047
- Plaatje: Studio Light Winter memories StapWM1349
- Dutch Doobadoomal: Shape Art
- Label: LR0412
- Kerstster: LR0122
- Hulsttakjes: 6003/0060
- Blaadjes: 6002/0331
- Sneeuwkristallencirkel: 6002/2022
- Tekst: EC0096
- Kant, lint, bedeltje
- Plakparels

Deze kaart gaat meedoen bij: We Love Vintage Challenge, Scrap card challenge

Gezellig dat je weer even een kijkje kwam nemen, ik kom snel weer een kijkje bij jullie nemen.

Creatieve groetjes Ellie

9 opmerkingen:

  1. Hoi Ellie,
    ik zie net je kaart bij Scr@p-Cards challenge blog verschijnen.Dankjewel voor je deelname.
    Je eerste kerst kaart is prachtig!!! Je hebt de smaak goed te pakken. Ik probeer heel het jaar door wat kerst kaarten te maken af en toe. Anders raak ik eind het jaar in de stress en dat willen we eigenlijk toch niet! Maar deze ....goede start!
    Gr Anita DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een schitterend kerstkaartje Ellie...heel mooi van vorm ook ....en wat een super leuke details erop....een PRACHTIGE start!!!

    liefs Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind de seizoens gebonden kaartjes ook heel leuk om te maken, maar was vorig jaar toch wel aan het stressen het einde van het jaar! En ook al staat mijn teller nog maar op 7, ik ben er heel blij mee! Je hebt een hele mooie label erop verwerkt met een jasje, hihi Wat zijn ze toch handig hè de DDD mallen, en je hebt er mooie stansen op verwerkt! Prachtige start hoor Ellie! hou de flow vast hè! haha
    Bedankt voor 't mee doen met onze Challenge bij Scr@p-Cards!
    Liefs van Gerie en DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow wat is dit mooi geworden en ja eens moet de eerste keer zijn om te beginnen. Mijn box is nog niet vol maar ook ik ben goed bezig al voor de kerstboom. Gezellig dat je meedoet met onze challenge van WLVC.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow wat is dit mooi geworden en ja eens moet de eerste keer zijn om te beginnen. Mijn box is nog niet vol maar ook ik ben goed bezig al voor de kerstboom. Gezellig dat je meedoet met onze challenge van WLVC.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtiggggg....wat een geweldige start van de kerstkaarten.....kom maar op met de rest...We kijken er naar uit.
    Dankjewel voor deze bijdrage aan onze challenge bij WLVC, xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je eerste kerstkaart en dan al gelijk zo'n beauty. Wat een prachtige start heb je dan gemaakt. Leuk dat je meedoet met de challenge bij WLVC.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen