dinsdag 20 juni 2017

Joepie geslaagd

Dag allemaal,

Vandaag laat ik iets totaal anders zien, dit keer ben ik met stempels aan de slag geweest. Ik had een kaart nodig voor een pubermeisje dat is geslaagd. Jonge meiden houden natuurlijk veel meer van dit soort kaarten, dus een leuke uitdaging voor mij om eens te proberen.

 
Voor de basis van de kaart een DDBD mal nagetekend ook een keer uit designpapier. Als eerste gestempeld met Eline's Brush daarna de tekst erop. Vervolgens met versa mark en perfect pearls Gold de hartjes en confetti erop, het goud glanst heel mooi ( is helaas niet te zien) en maakt het kaartje extra feestelijk. Een paar ballonnetjes verhoogt opgeplakt en als laatste een zwart lijntje getrokken. Voor een eerste keer vind ik hem gelukt en geslaagd en jullie?

Gebruikte materialen:
- Designpapier Eline's Sweet Stars: PB7051
- Eline's Brush: EC0161
- Stempels Karin Joan:  KJ1701
- Versa mark
- Perfect Pearls Gold Ranger

Leuk dat je weer even een kijkje kwam nemen tot de volgende keer.

Creatieve groetjes Ellie

6 opmerkingen:

  1. Een heel "geslaagd" kaartje Ellie! Heel tof met die stempels.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel goed gedaan Ellie, het valt niet mee als je bijna niet stempel hè! Maar wel leuk om jezelf uit te dagen op deze manier...vind ik dan! Leuk voor de afwisseling en de ontvanger zal hem prachtig vinden!!! Zijn ook hele mooie stempels om te gebruiken!!!
    Lieve zomergroetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi deze "geslaagde"kaart Ellie...heel leuk gestempeld...

    groetes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zie overal van die mooie stempelkaarten opduiken, de jouwe is ook al zo goed GESLAAGD !!! Misschien moet ik het ook eens proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje Ellie sluit me helemaal aan bij Gerda.Gr.joke

    BeantwoordenVerwijderen