donderdag 24 augustus 2017

MD challenge #183

Dag allemaal,

We starten weer na onze vakantiestop met een leuke nieuwe challenge voor jullie. Deze keer is de opdracht maak een kaart/creatie met een Mattie plaatje. Ik heb gekozen voor een plaatje met zomerse stokrozen. Het plaatje ingelijst in een mooie uitgewerkte stans en  een bloementoef erbij gemaakt. De bloemen gestanst met de hibiscusmal een paar bloemblaadjes en takjes erbij maken de toef  compleet. Onderlangs de stans scheepstouw gebruikt en als laatste nog een tekstlabeltje met dubbel strikje en wat plakpareltjes. Doen jullie weer gezellig met ons mee?
 

Gebruikte materialen:
- Plaatje: Mattie MB0165
- Designpapier: Country Flowers PK9144
- Ronde stans: CR1414
- Bloemen: LR0478
- Bloemblaadjes: LR0457
Takjes: LR0470
- Scheepstouw: LR0418
- Label: CR1353
-Strikje: CR1414
- Tekst: CS0993
- Plakpareltjes

Gezellig dat je weer een kijkje kwam nemen tot de volgende keer.

Creatieve groetjes Ellie

4 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart heb je weer gemaakt voor de nieuwe challenge Ellie.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik treed mijn vriendin Eri bij, dit is een hele mooie kaart geworden. Leuk met de extra bloemen op de voorgrond.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige bloemkaart!
    Ik heb een mooie witte dubbele stokroos in de tuin staan.Ben ik zo blij mee.
    Geweldig vind ik jouw plaatje dan ook.
    Mooi zachte kleuren heb je gebruikt.
    Je bloemtoef is ook mooi.
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig Ellie. Wat leuk de met deze mal. Mooi met de kleiner kaart onder de mal eenleuke idee! Inspiratie. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen