vrijdag 22 september 2017

MD challenge #185

Dag allemaal,

Er staat weer een nieuwe challenge op ons Marianne Design challenge blog voor jullie. Dit keer is de opdracht bedacht door Thea zij wil graag dat jullie een kaart maken in 2 hoofdkleuren en gebruik daarnaast nog één afwijkende kleur. Ik heb gekozen voor de hoofdkleuren paars en wit en als afwijkende kleur groen. Doen jullie gezellig met onze uitdaging mee?


















Gebruikte materialen:
- Designpapier: La Provence PK9132
- Plaatje: MB0152
- Broderiestans: CR1201
- Rozen: LR0398
- Vlinder: LR0454
- Stukje lint, glittersteentjes

Gezellig dat je weer even een kijkje kwam nemen, tot de volgende blogpost.

Creatieve groetjes Ellie

6 opmerkingen:

  1. Mooie kaart Ellie, prachtige kleuren en layout. Leuke nieuwe challenge bij MD. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ellie,
    Dankjewel voor je felicitaties op mijn blog hoor!
    Ik vind je kaartje mooi geworden, de rozen op de voorgrond zijn prachtig! Geniet nog lekker van het toetje van de zomer dit weekend!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Ellie, heel mooi van kleur en layout. Tof zo die kleine lintjes.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ellie. Heel erg bedankt dat ik deze prachtige kaart voor mijn verjaardag mocht ontvangen. Ik vind de kaart heel erg mooi gemaakt en het plaatje is prachtig zo ook de kleuren. Ik ben er blij mee. Heel leuk. Bedankt. Wil je Lisanne ook bedanken want de kaart die ik van haar kreeg is ook weer zo prachtig gemaakt. Top. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Awesome blog, i always enjoy & read the post you are sharing!
    Thank for your very good article...!
    หนังดนตรี

    BeantwoordenVerwijderen