vrijdag 29 december 2017

Marianne Design challenge #192

Dag allemaal,

De laatste challenge van 2017 is op het Marianne Design challenge blog van start gegaan. Deze  challenge is verzonnen door Anita zijn heeft het volgende bedacht: maak een witte kaart zonder plaatje met verschillende stansen. De tekst mag in zwart of andere kleur maar moet wel van MD zijn (zie de regels voor de challenge). Doen jullie weer allemaal gezellig met ons mee?
 
Gebruikte materialen:
- Papier: linnen, parelmoer, vellum
- Vierkante mal: LR0383
- Kerstster: LR0435
- Kaarsen: LR0243
- Klok: CR1234
- Takjes: COL1439
- Tekst:CS0991

Met deze kaart wens ik jullie allemaal een voorspoedig, gezond en creatief 2018. En wil ik al mijn trouwe volgers bedanken die afgelopen jaar gezellig op mijn blog een kijkje hebben genomen en de moeite hebben genomen om een leuke, lieve reactie op mijn geplaatste kaarten achter te laten. In het het nieuwe jaar hoop ik weer veel kaarten te maken en op mijn blog aan jullie  te laten zien.

Creatieve groetjes Ellie

6 opmerkingen:

  1. Het is een prachtige kaart geworden Ellie! Ik wens jou ook een fijne jaarwisseling, een gezond en creatief 2018 toe!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een prachtige witte kaart geworden ik wens jou ook een hele fijne jaarwisseling!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige witte kaart heb je gemaakt als voorbeeld voor de challenge Ellie. Heel chique met die sierlijke stansen.
    Een goed,gezond en creatief 2018 gewenst.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hou van wit op wit. Je hebt de challenge schitterende uitgewerkt. Fijn einde van 2017 en alle goeds voor 2018.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie witte kaart heb je gemaakt Ellie!
    Fijne jaarwisseling en een gezond en creatief 2018!
    Grt van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  6. The content of your blog is exactly what I needed, I like your blog, I sincerely hope that your blog a rapid increase in traffic density, which help promote your blog and we hope that your blog is being updated.
    หนังไทย

    BeantwoordenVerwijderen