woensdag 17 januari 2018

Hieperdehiep hoera

Dag allemaal,

Daar zijn we weer maar nu met een totaal ander kaartje dan de vorige kaart die ik in het vintage had gemaakt. Wat een leuke reacties heb ik erop gekregen dankjulliewel. 
Voor de kaart van vandaag heb ik de sketch van de Egel gecombineerd met de kleurenbingo van Knutsels en Kadootjes. Ik heb gekozen voor de kleuren zwart, wit en groen  het pandabeertje past super leuk  bij deze kleurencombi. Om het lekker feestelijk te maken heb ik het pandabeertje een feesthoedje opgezet en een kadootje geven. Ook nog vlaggetjes opgehangen en een hieperdehiep hoera tekst erbij geplakt.

Gebruikte materialen:
- Designpapier: PK9149
- Pandabeer: COL1409
- Feesthoedje: Col1402
- Kadootje:COL1439
- Label: CR1352
- Vlaggetjeslijn: PP1403
- Tekst: PL1524
- Enamel dots: PL4511

Deze kaart Gaat meedoen bij: 
- Knutsel en Kadootjes (zwart,wit,groen)

Gezellig dat je weer even een kijkje kwam nemen tot de volgende keer.

Creatieve groetjes Ellie

12 opmerkingen:

  1. Superleuk kaartje de panda! Ik vind het ook een mooie kleurencombi, Ellie. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig groen gecombineerd met zwart wit. ZO superlief die panda ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart is dit geworden. Het getekende randje op het label heb ik nog nergens anders gezien, ga ik in gedachten houden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart met die feestelijke panda, en in deze kleurencombinatie!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie kaart in mooie kleuren
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuke en vrolijke kaart en die panda vindt ik ook geinig.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die is hartstikke leuk Ellie! Feestelijk en een mooie kleurencombi.

    Groeten,
    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende kaart heb je met de leuke panda gemaakt!
    Fijn dat je meedoet aan de challenge bij De Egel.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze kaart is heel erg mooi, een prachtige combi, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een prachtige mooie kaart in deze kleurencombi!
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groet, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat 'n supermooi kaartje! De papiertjes zijn lekker modern en dat samen met het zwart-wit-muntgroen geeft het een stoere uitstraling. Top! Liefs, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Enig kaartje, die pandabeer blijft zo leuk!
    Bedankt voor je deelname bij K&K.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen