zaterdag 10 februari 2018

Lief meisje

Dag allemaal,

Deze keer laat ik een babykaartje zien. Ik ben met de super leuke sketch van Anreda aan de slag gegaan. Op het kaartje het baby designpapier en plaatje van Eline gebruikt. Het borderrandje is al wat ouder ik blijf het een lief randje vinden en heel geschikt voor babykaartjes. Op het labeltje een gestanst hartje met strikje geplakt. Het afgemaakt met enamel dots en een lieve tekst.
  

Gebruikte materialen:
- Designpapier: PB7050
- Plaatje AK0064
- Ronde stans: COL1321
- Hartje COL1443
- Strikje: CR1414
- Enamel Dots: PL4512
- Tekst: CS0892

Dit kaartje gaat meedoen bij: Anreda 

. Gezellig dat je je weer even een kijkje kwam nemen tot de volgende blogpost. Ik zag dat er weer nieuwe volgers bij gekomen zijn super leuk, ik hoop dat jullie hier inspiratie  op doen.

Creatieve groetjes Ellie
 

9 opmerkingen:

  1. Lief Ellie! Heel mooi gedaan met deze schets. Ik wil er ook nog mee aan de slag want ik vind het een erg leuke. Dank voor de inspiratie! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kaartje heb je gemaakt Ellie. Het borderrandje is inderdaad nog steeds heel mooi, ook ik gebruik het nog af en toe.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattige kaart is dit geworden, leuke lay-out en afwerking.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een heel lief kaartje geworden! Wat leuk het strikje zo op de banner, en het borderrandje past er super bij, doet me denken aan zo'n babylakentje van vroeger.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WOW, eine wunderschöne Karte, sie gefällt mir sehr gut
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind de schets nogal druk maar als je het zo met al die ton-sûr-ton papiertjes doet dan is het heel mooi. Leuke details zoals de strik en het prachtige randje net echte broderie!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kaart is mooi geworden hoor! Een prachtig geheel, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Enig babykaartje Ellie zeker een hele leuke sketch,
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele mooie kaart, heel schattig! Ook een leuke sketch. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen