woensdag 14 maart 2018

Gefeliciteerd

Dag allemaal,

Ik kom weer een kaartje laten zien deze keer aan de slag gegaan met de leuke sketch van De Egel ook willen ze er graag een dier op verwerkt zien. Ik heb er een voorjaarskaart van gemaakt met een vogelplaatje. Wat takjes en bloemetjes gestanst en erbij geplakt. Verder nog een vogeltje en een nestje met eitjes erin en als laatste een verjaardagstekst. 


Gebruikte materialen:
- Plaatje: EWK1247
- Designpapier: Country Flowers PK9144
- Ronde stans: LR0141
- Takje: LR0512
- Bloemetjes: LR0510
- Blaadjes: LR0457
- Vogeltje,nestje: LR0458
- Eitjes: CR1399
- Tekst:CS0987

Deze kaart gaat meedoen bij: De Egel

Gezellig dat je weer even een kijkje kwam nemen ik wens je nog een fijne dag tot de volgende keer.

Creatieve groetjes Ellie

7 opmerkingen:

  1. Wow, wat een prachtige voorjaarskaart Ellie, echt super mooi!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn vriendin Eri heeft het al allemaal gezegd: een prachtige voorjaarskaart :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een schattige voorjaarskaart!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijke lentekaart heb je gemaakt.
    En leuk dat je mij ook bent gaan volgen :-)

    Groetjes,
    Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen