maandag 18 februari 2019

Zwart/wit en een vleugje rose

Hoi allemaal,

Oeps kom ik er achter dat de challenge met een paar uurtjes af gelopen is en ik dacht nog een paar daagjes te hebben. Dus maar snel bij  avondlicht een foto gemaakt en dat is te zien de foto is niet zo helder uitgevallen het moet maar voor deze keer volgende keer beter. Een kaartje met zwart/wit en een vleugje rose was de uitdaging. Hopelijk is dit wat ze bedoelen hier onder zie hoe mijn uitwerking is geworden.

Ik vond het kaartje totaal niet tot zijn recht komen met de foto die ik gisteravond had gemaakt. Daarom heb ik een nieuwe foto gemaakt en er extra bij gezet zie het verschil zoveel verschil maakt het daglicht dus.



Gebruikte materialen:
- Designpapier: PK9149
- Label: CR1353
- Frame: CR1436
- Banners: CR1299
- Feestkrulletjes: LR0449
- Poes: COL1454
- Kadootjes: COL1439
- Tekst: PL1524
- Lint

Deze kaart doet mee bij: Hobby Vision

Bedankt voor jullie bezoekje tot de volgende keer.

Creatieve groetjes Ellie

13 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje Ellie met de poes ..mooie kleuren!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk zo´n poezenkaart, de kleurencombi is ook heel mooi!
    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Ellie! Leuke kleurencombinatie.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart Ellie. INderdaad de foto's verschillen nogal wat.... Het is lastig. je hebt het ook met zonnig weer. Alles erg leuk gecombineerd. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Toppie kaartje geworden erg leuk.
    Foto's maken vind ik zo wie zo lastig, bij mijn worden ze vaak grijzig.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Af en toe de lichtinval is moeilijk te pakken. Ik gebruik s'avonds nog wel eens mijn daglicht lamp ;)
    Jouw kaart is prachtig geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een supermooie kaart is het geworden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Vind foto's maken écht lastig! Op je bovenste foto komt je kaart prachtig uit!
    Het is een beauty!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een mooi kaartje met die leuke poes, ja heb dat ook wel dat je kaart niet mooi op de foto komt.
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen