dinsdag 10 maart 2020

Babyfles

Hallo allemaal,

Na lange tijd afwezig te zijn geweest kom ik weer eens een kaartje laten zien. Deze keer een leuke babyfleskaart gemaakt met een DDBD mal. De fles heb ik aangekleed met mijn favoriete Marianne Design spulletjes. 
 

De volgende materialen heb ik gebruikt:
- DDBD mal: 470.713.582
- Designpapier: Elines Babies PB7050
- Plaatje: Matties Mooiste MB0159
-Bloemetjes: COL1323
- Takjes: CR1469
- Ronde stans: CR135
- Schoentjes: LR0303
- Tekstletters: LR057
- Lint
- Enamel Dots: PL4512, PL4511
 
Deze babykaart gaat meedoen bij: 2 Sisters on the blog
 
Gezellig dat je er even een kijkje kwam nemen.
 
Creatieve groetjes Ellie
 

6 opmerkingen:

  1. Wat leuk om weer eens een creatie van je te zien Ellie. De fles is prachtig. Heel mooi opgemaakt . Met deze mooie materialen. Lief plaatje. Hopelijk krijg je wat meer tijd voor de hobby. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ellie, leuk om je weer eens te zien en meteen met een hele mooie creatie. Ik vind het een plaatje met al die mooie spulletjes.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige babyfles/kaart laat je zien Ellie.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat gezellig dat je weer in blogland bent en meteen met de schattige fles helemaal in babystijl heerlijk roze kleurtjes en leuke details
    ik heb je mooie kaartjes gemist
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Toevallig heb ik vandaag ook een babykaartje met de fles gemaakt! Deze is ook zo schattig, herken ook het plaatje wel.
    Bedankt voor je deelname aan onze chalenge.
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattige kaart, mooi gemaakt.
    Bedankt voor het meedoen met onze challenge.
    Groetjes Nicolette DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen