donderdag 23 juli 2020

Verjaardagskaart voor Henriet

Hoi allemaal,

Vandaag laat ik jullie de verjaardagskaart zien die ik voor Henriët heb gemaakt. Zij was gisteren jarig en ze heeft me laten weten dat ze hem ontvangen heeft en heel leuk vond. Fijn om te horen Henriët!


Deze kaart gaat mee doen bij: Basteltraum, Double D, Friendship Challenge en The Creative Crafters

Gebruikte materialen:
-DDBD mal: 470.713.169
- Designpapier: PK9160
- Plaatje: MB0179
- Cirkel stans: LR0592
- Viooltjes: LR0649
- Gras: LR0650
- Wegwijzer: LR0535
- Zeemeeuwen: LR0595
- Stempels: CS0687, EC0147
- Enamel Dots: PL4516

Ik wens jullie een fijne vakantie! Wij genieten ook heerlijk van onze vrije tijd. Ik hoop tussendoor toch nog wat kaarten te posten, want ik heb nog verschillende kaartjes, die ik nog niet heb laten zien.

Creatieve groetjes Ellie

17 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Ellie, vind het plaatje zo mooi.
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a beautiful creation! Thanks so much for joining in the fun at our Double D ‘Let’s Go To The Beach’ challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.
    Darlene
    DOUBLE D Challenge Blog
    DAR’S CRAFTY CREATIONS
    Please stop in for a visit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie zomerse kaart heb je voor Henriët gemaakt Ellie. Leuk om een rond model te maken, daar denk ik eigenlijk nooit aan. Het is een plaatje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een hele leuke kaart! Bedankt! Hij komt over een paar dagen bij de andere kaarten op de deur van mijn kamertje te hangen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart heb je voor Henriët gemaakt, leuk de verjaardags tekst op de wegwijzer.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje Ellie! En inderdaad heel leuk als iemand even laat weten dat hij aangekomen is. Vind ik ook altijd fijn te horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart heb je voor Henriët gemaakt.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautifully created I can see why she loved it! Thank you for joining our challenge at Double D!
    Diane DD DT {Nellies Nest}

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schattig kaartje en wat een leuke stempels heb je gebruikt!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Such a lovely card! Thank you for joining The Creative Crafters challenge #30.

    Nan DT http://creativecrafterschallenge.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. What a sweet beach scene with the bunny. Pretty colors too. Thanks for joining the Double D, "Let's Go To The Beach" Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een mooi kaartje ik hou van het strand thema doet het altijd goed, leuke details heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh, a rabbit on the sea and a gull! :)
    The card is beautiful - I like the layout and the shape.
    Thanks for sharing at Friendship Challenge.
    Good luck and happy crafting!
    Ilse (thera)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart Ellie. Geweldig leuk samengesteld. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Liebe Ellie,

    deine maritime Karte ist wunderschön gestaltet. Sie gefällt mir sehr gut. Vielen Dank für die Teilnahme an der Friendship Challenge. Liebe Grüße Silvi

    BeantwoordenVerwijderen
  16. An enchanting creation and great layout! Thank you very much for joining us at the bastel-traum Challenge.

    Hugs and good luck
    Claudia
    DT bastel-traum challenge

    BeantwoordenVerwijderen