maandag 16 november 2020

Give Away !!! Nieuws !!!

 Kopie bericht blog Creatief met Hobbyshop Daantje

 Hallo allemaal,

Er verandert constant veel in kaartenmaakland: blogs komen, blogs gaan, webwinkels open, webwinkels sluiten, nieuwe technieken, verschillende stijlen, maar 1 overeenkomst: allemaal creatievelingen die op hun eigen manier de mooiste dingen maken. Voor deze mensen, voor jou dus, is Daantje een webwinkel begonnen, waarin ze de mooiste hobbymaterialen voor jou uitkiest en voor een leuke prijs verkoopt voor leuke prijsjes. Waar veel winkels de adviesprijzen aanhouden, zit Daantje er vaak een stukje onder. Ook zijn er altijd leuke aanbiedingen in de webwinkel te vinden en krijg je bij je bestelling bij elke bestede €10,- een prachtig collagevel met mooie plaatjes voor op jouw kaarten of kadoosjes of andere creaties. Het is dus zeker de moeite waard om even in haar webshop te kijken: https://www.hobbyshopdaantje.nl/


Wij, Ellie en Lisanne, ken je misschien al wel uit blogland: wij zijn moeder en dochter en knutselen veel en graag met elkaar. Daantje heeft ons gevraagd voorbeelden te maken voor de webshop en natuurlijk willen we dat met heel veel plezier gaan doen! We gaan niet alleen voorbeelden maken om jullie te inspireren wat je allemaal kunt met de mooie hobbymaterialen, maar we gaan jullie ook uitdagen om mee te doen met challenges, gesponsord door Daantje. Op dit blog zullen we maandelijks een leuke challenge houden, die op 1 december begint. 

Dat duurt dus nog ruim 2 weken, maar... in die 2 weken gaan we wat leuks doen: de Sint en Piet mal van DDBD verloten we onder degenen die aan de volgende voorwaarden voldoet:
1. Je bent volger van dit challengeblog https://creatiefmethobbyshopdaantje.blogspot.com/
2. Je bent volger van Ellie http://ellieskaarten.blogspot.com/
3. Je bent volger van Lisanne http://mijnkaartenhobby.blogspot.com/
4. Je laat een gezellige reactie onder dit bericht achter, waarin je eventueel ook je voorkeur aangeeft voor de Sint of Piet mal :)

28 november trekken we de winnaars. Natuurlijk is het leuk als je dit bericht op je eigen blog promoot, zodat er veel mensen mee kunnen doen.

We hopen dat er veel gezellig mee gaan doen!

Creatieve groetjes,
Daantje, Ellie & Lisanne

9 opmerkingen:

  1. Hoi hoi.

    Ik las het leuke nieuws bij Lisanne dus ben even overal langsgegaan. Gezellig een nieuwe shop en challengeblog er bij en dan ook nog de kans iets leuks te winnen: ik ga voor het Pietje..mijn kleindochter in Engeland loopt al dagen met een baret op door het huis hihi!!
    xxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, wat leuk voor jullie ook ik ben overal even langs gegaan super leuke spulletjes, en ook nog een give a way, dan zo ik kiezen voor de sinterklaas! Veel succes Daantje met de webshop en Lisanne en Ellie het is jullie toevertrouw om leuke voorbeelden te maken.
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben via Lisanne bij je terechtgekomen Ellie.
    Wat gezellig dat jullie dit samen ondernemen....ik ga meedoen hoor!
    En wat een gave Give Away.....de Sint is mijn favoriet!
    Groetjes en heel veel succes,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd dat jullie dit gaan doen, ik ben ook via Lisanne hier terecht gekomen.
    Ha mijn naamgenoot. Ik ben gelijk volger geworden, en ik ga voor het leuke Pietje.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En ook hier ben ik volgster geworden ✅
    Ben hier via Lisanne gekomen, wat een gezellig initiatief van jullie.
    Ik waag graag een kansje voor de leuke Sint. Succes en lieve groetjes, Wilma xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben hier gekomen via Lisanne en waag een kansje voor de leuke Sint!
    Leuke actie!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk een nieuw Challenge blog erbij. Volger was ik al bij je. Ben net ook gelijk volger van Creatief Hobbyshop met Daantje en van Lisanne geworden. Altijd leuk om nieuwe inspiratie op te doen. Ik wil graag een kansje wagen en ga voor Piet.
    Ik wens jullie heel veel succes.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuk nieuws Ellie om dit samen met Lisanne bij Daantje te doen. Ik wil je nog van harte feliciteren met Lisanne haar 25ste verjaardag! Veel plezier van het nieuwe challenge blog hoor!!!
    groetjes Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk een nieuw blog er bij. Ik ben gelijk gaan volgen en jou en Lisanne volgde ik al.
    Heel veel succes.
    De give away laat ik aan me voor bij gaan.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen