zaterdag 17 juli 2021

Easelkaart met vlinders

 Hallo allemaal,
 
Deze keer heb ik weer eens een easelkaart gemaakt het was al een tijd geleden dat ik dit modelletje gebruikt had. Altijd leuk om weer eens opnieuw te gebruiken. Op de onderkant heb ik het designpapier strookje met tekstlabel met foamblokjes verhoogd opgeplakt zo blijft de kaart mooi stevig in model staan en glijd hij niet onderuit.




Gebruikte materialen op deze kaart:
- Designpapier: Springtime PK9174, Eline's Honenymoon PB7060
- Plaatje: Els EWK1267
- Vierkante lintjesmal: CR1369
- Label: CR1510
- Kop & schotel: CR1238
- Vlinders: COL1466
- Bloemetjes: COL1491
- Tekst": CS1049
- Enamel dots: PL4517
 
Deze kaart stuur ik in bij: Hobby Vision Creative Crew Girlz Creative Crafts
 
Gezellig dat je weer even naar mijn kaart kwam kijken tot de volgende kaart.
 
Creatieve groetjes Ellie

11 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart. Super leuk gedaan met dit modelletje.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart Ellie!
    Leuk gedaan met het gevlochten lint!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kaartje in deze kleurtjes!
    Leuk dat je meedoet met onze vlinderchallenge deze maand, dank je wel!
    Groetjes Caroline DT GCC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart! Ik ben helemaal weg van de kleuren en de papiertjes. Ook het plaatje is prachtig en zo mooi met lint ingelijst. Leuk dat je het kop en schotel met vlinder terug laat komen. Zeer geslaagde kaart!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi kaartje. Ook zo’n leuk model.
    Liefs, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi kaartje met het mooie papier en leuke malletjes, leuk al die dwarrelende vlindertjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart Ellie, een leuk model,prachtig papier en mooie details.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooi kaartje
    bedankt voor het meedoen aan onze uitdaging
    groetjes jolanda bongers
    DT girls creative crafts

    als jullie een intentie nemen op mijn blog
    zou ik achter leuk vinden als een reactie
    http://jolandacreatiefbijtje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een geweldige kaart Ellie.
    Super kleurencombi heb je gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterende easelkaart Ellie mooi met de vlinders !!
    Fijne dag groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen