dinsdag 24 augustus 2021

Gefeliciteerd

 Hallo allemaal,

Vandaag kom ik weer een kaartje laten zien, deze keer een verjaardagskaart. Voor de basis heb ik een Studio Light stencil met uitgewerkte randen gebruikt. Je kunt op de kaart niet heel veel spullejes kwijt maar dat is ook niet nodig anders zie je de mooie borderranden niet meer. De leuke bijpassende bloemetjes die ik op de toef heb verwerkt heb ik uitgeknipt, deze staan ook op het plaatjes knipvel. De tekst uit metallic en wit papier gestanst en een beetje verspringend op elkaar geplakt en het afgemaakt met een paar strassteentjes.
 

Gebruikte materialenlijstje:
- Basis mal Studio Light SL168
- Designpapier: La Provence PK9132
- Plaatje: MB0158
- Cirkel: CR1331
- Takjes: CR1494
- Besjes takje: CR1495
- Tekst: LR0651
- Rhine Stones: CA3136
- Metallic Paper: CA3139
 
Gezellig dat je weer naar mijn kaart kwam kijken tot een volgende kaart.
 
Creatieve groetjes Ellie
 
 

4 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart heb je weer gemaakt, met die mooie mal van Studio Light. Ze hebben er zoveel en allemaal even mooi.
    Groetjes van marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart is het geworden een veelzijdig mal.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt er een prachtige kaart van gemaakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje met de mooie kleurtjes, papiertjes en vrolijke bloemetjes en details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen