donderdag 9 juni 2022

Proost op je verjaardag

 Hallo allemaal,

Deze keer heb ik een stoere bierpul gemaakt, de meeste mannen houden wel van een lekker biertje. Leuk om daar een kaart mee te maken. Met de nieuwe proost cirkelmal en het sjabloon van de bierpul maak je snel een stoere mannenkaart. Het geheel feestelijk gemaakt met wat krullen, sterretjes en strassteentjes. Als laatste nog een paar tekstbanners en een flesopener erbij geplakt.


Gebruikte materialen op deze mannenkaart:
- Sjabloon: PS8063
- Designpapier: Rainbow PK9175/  Man Only PK9169
- Plaatje: EWK1276
- Proostcirkel: CR1588
- Sterretjes: CR1559
- Krullen: LR0449
- Flesopener: COL1482
- Banners: CS1058
- Tekst: CS1056
- Glitterpapier: CA3104
 
Ik stuur deze kaart in bij: Kaartjes Inspiratie
 
Super leuk dat je weer langs kwam om naar mijn kaart te kijken. 

Creatieve groetjes Ellie

8 opmerkingen:

  1. Superleuke kaart heb je gemaakt
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk gemaakt.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jour bierpul is weer heel anders dan die van Lisanne Ellie maar zeker zo prachtig xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ontzettend leuk, heel feestelijk en zal bij velen zeker in de smaak vallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha die Ellie
    Fijn dat mijn kaartje is aangekomen en dat het het leuk vindt!
    Leuk dat jij mij nu ook volgt!
    Ik ben ook jou volger geworden en wellicht kunnen we elkaar inspireren, jij maakt leuke creaties net als deze bierpul, heel mooi gemaakt!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een super mooie mannenkaart.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie bierpul kaart. Leuk om te zien dat de bierpul van Lisanne weer heel anders is geworden.
    Ook leuk om elkaar zo uit te dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een supergave bierpul. Leuke mallen heb je hiervoor gebruikt.
    Leuk dat je meedoet bij KIC.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen