woensdag 31 mei 2023

Geniet ervan

 Hallo allemaal,

Vandaag heb ik weer een kaart om te laten zien. Deze keer heb ik veel oudere malletjes gebruikt en gecombineerd met Marleen's bonbons en het mooie designpapier van het bloc Sweet Flowers. Lekker genieten van een kopje thee en heerlijke bonbons ik ben er dol op.


Gebruikte materialen op deze kaart:
- Designpapier: Sweet Flowers PK9183
- Mal met gaatjes rand: CR1404
- Doosje: COL1367
- Bonbons: COL1528
- Bloemetjes: COL1323
- Blaadjes: LR0398
- Kopje/theepot: LR0462
- Labeltje: CS1028
- Tekst: CS1129
-Enamel dots: PL4517
 
Ik was tweede Pinksterdag jarig en heb van verschillende hobbymaatjes een mooie zelfgemaakte kaart gekregen. Het is super leuk om elkaar verjaardagskaartjes te sturen en een feestje om de enveloppen open te maken ik geniet ervan. Heel hartelijk bedankt allemaal ik ga een foto maken van alle kaartjes die ik van jullie gekregen heb en laat ze in de volgende blogpost zien. 

Dit was het weer voor deze keer tot een volgende kaart.

Creatieve groetjes Ellie

3 opmerkingen:

  1. Mooie zoete kaart Ellie
    Ziet eruit om op te eten!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met het leuke dp en de leuke details, krijg gewoon zin in zo'n lekker chocolaatje
    gezellig dat je zoveel post hebt gehad
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel mooi kaartje en een leuk geheel bij elkaar.
    En de bonbons zien er wel heel lekker uit.
    Nog van harte .
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen