vrijdag 30 juni 2023

Vlinder

Hallo allemaal,
 
Afgelopen woensdag was het mijn beurt om op het Hobby Vision Creatieve Crew blog  jullie van inspiratie te voorzien. Tijdens het opruimen kwam ik deze mooie vlindermal tegen en dacht meteen die is leuk om weer eens een kaart mee te maken. Dus ben ik daar mee aan de slag gegaan.
 



Gebruikte materialen op deze kaart:
- Designpapier: PB7056/PB7065
- Plaatje: VK9584
- Cirkel met schulprand: CR1597
-Cirkel broderierandje: CR1331
- Vlinder: LR0638
- Bloemen/blaadjes: COL1504
- Takje met besjes: CR1495
- Label: CR1510
- Bloem labeltje: CR1353
- Tekst: CS1022
- Enamel dots: PL4517

Ik hoop dat ik jullie weer op het  idee heb gebracht om de vlindermal weer eens voor de dag te halen. 
Een fijne dag en tot een volgende kaart weer.

Creatieve groetjes Ellie

6 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met de mooie vlinder mal leuke kleurtjes en details heb je gebruikt, ik heb hem ook misschien toch maar weer eens te voorschijn halen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi !!!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die mal mag je vaker tevoorschijn halen. Wat is dit mooi!!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Ellie
    Mooie vlinderkaart
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een prachtige kaart met de mooie vlinders Echt zomers . Leuk met dit plaatje. Ik heb veel maar deze mal niet… groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg mooi de vlinderkaart.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen