dinsdag 28 mei 2024

Vergeet niet te genieten

Hallo allemaal,
 
Deze keer heb ik een XL plaatje van Els in een ronde layoutmal  verwerkt en het geheel op een vierkant met scallop rand geplakt. De schelpen heb in verschillende kleuren gestanst en er speels bij geplakt. De banner met tekst heb ik een stukje ingekort.


Gebruikte materialen op de kaart:
- Designpapier: Sea Breeze PK9156
- Plaatje: XL EWK1300 
- Cirkel Layout: LR0848
- Scallop vierkant: LR0767
- Schelpen: CR1655
- Banner: COL1507
- Tekststempel: CS1100


Deze kaart met werkbeschrijving kun je ook vinden op het Marianne Design Blog: https://mariannedesign.nl/blog/vergeet-niet-te-genieten
 
Morgen ga ik mijn verjaardagspost openen de post heeft mij al een stapeltje enveloppen bezorgd. Ik ben erg benieuwd naar de kaarten maar vind het leukst om op de dag zelf de post open te maken. Dus moet ik nog even geduld hebben.

Gezellig dat je weer kwam kijken tot mijn volgende post weer.

Creatieve groetjes Ellie

5 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart en de quote is zo waar!!! Geniet van je dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooi kaart Ellie. Ik hoop dat mijn kaart op tijd is gekomen.
    Fijne dag morgen,
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Orachtige dieptekaart Ellie
    Mooi gemaakt!
    Fijne verjaardag, liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Ellie,
    Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Echt heel tof gedaan.
    Fijne verjaardag gewenst.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige zomerse kaart heb je gemaakt. Geniet van je verjaardagspost.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen