dinsdag 3 september 2024

Giraffe

Hallo allemaal,
 
Hier weer eens een kaart van mij ik heb de hele vakantie niets geplaatst. In de vakantie had ik nog wel een paar kaarten gemaakt maar verder rustig aan gedaan. Na de vakantie wilde ik weer wat gaan plaatsen en had mijn computer er geen zin in. Gelukkig doet hij het nu weer en kan ik weer kaarten laten zien. Ik heb weer heel veel zin om aan de slag te gaan met de nieuwe materialen want er is weer heel veel nieuws uitgekomen. Je gaat het hier weer voorbij zien komen.


Gebruikte materialen op deze kaart:
- Designpapier:PK9190/ PK9188
- Giraffe: COL1553
- Cocktail: COL1552
-  Mini bloemetje: COL1549
- Feesthoed: COL1545
- Bladeren: LR0667
- Bloem: LR0815
- Cirkels: CR1667
- Tekst: CS1087
- Strassteentjes: CA3154
 
Deze feestkaart vind je ook op het Hobby Vision Creatieve Crew Blog.
Leuk dat je weer gezellig langs kwam om te kijken tot een volgende kaart.

Creatieve groetjes Ellie

7 opmerkingen:

  1. Een geweldig leuke kaart!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een superleuke feestelijke kaart met die geinige giraffe in de hoofdrol. Leuk zoals je alles gecombineerd hebt Ellie.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie zomerse kaart. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart met de giraffe.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje met de leuke giraf
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke vrolijke kaart Ellie
    Schattig dat girafje
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart met de feestvierende giraffe.

    BeantwoordenVerwijderen