woensdag 8 mei 2013

Bonbon/geur-doosje

Hallo allemaal,

Eerst wil ik jullie op de hoogte brengen van het laatste nieuws. Vandaag is m'n vogeltjes kaart in de top 3 gekomen en wel op de 1e plek bij de creatieve zebra. En heb ik alweer een uitnodiging voor gastdesigner gekregen wat ik hartstikke leuk vind en zeker niet aan mij voorbij laat gaan. Twee weken geleden mocht ik ook al gastdesigner zijn en nu alweer. Super leuk het stimuleert je enorm om door te gaan met kaarten maken. Deze keer ben ik aan de slag gegaan met het maken van een doosje. Het is een bonbon/geur-doosje geworden. Ik heb er kersenbonbons in gedaan omdat ik dit goed bij de kleur van het doosje vond passen. En jullie raden het natuurlijk al het is een Moederdag kadootje. Ik heb geen tekst op het doosje gedaan zodat mijn moeder er later een geurzakje (die krijgt ze er ook bij) in kan doen en het doosje voor extra lang plezier zorgt.


 
Voor het doosje heb ik wit en rood kaartkarton gebruikt. Het designpapier komt van het pretty paper bloc CafĂ© la Patisserie. Met CrafTables CR 1215 heb ik het bloemetjes randje gemaakt, een keer in wit en een keer in rood. Vervolgens heb ik de rode bloemetjes eruit geknipt en op de witte geplakt. Op de bloemhartjes heb ik strasssteentjes geplakt. En om passepartout effect te krijgen heb ik het binnenste gedeelte eruit gesneden. Het kleinste stansje uit CrafTables CR 1239 heb ik boven aan bevestigd met een strik en een bedelhartje eraan. De achterkant heb ik ook beplakt en met een strikje heb ik het doosje dicht gemaakt. De bonbons heb ik in een foliezakje gedaan. Een leuk moederdagkadootje toch...... Ben benieuwd naar jullie reacties en nieuwe volgers zijn nog steeds welkom hoor. Ook wil ik nog bedanken voor al die leuke reacties die ik telkens weer krijg. En ik wil Sjanie en Ann nog speciaal welkom heten op mijn blog, want dat had ik nog steeds niet gedaan. Leuk hoor dat jullie mij gaan volgen. Veel plezier op mijn blog.

Dit bonbondoosje gaat mee doen bij Miekelotte en bij Creapaleis. en bij Krea2Day.

Creatieve groetjes Ellie

4 opmerkingen:

  1. Allereerst gefeliciteerd Ellie met de 1e plaats in de top3....
    En dit doosje is ook weer schitterend....een heel mooi cadeautje voor je moeder....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ellie, allereerst Gefeliciteerd met je winnende kaart en de top 3,
    geniet er maar van. En je kadootje voor Moederdag is helemaal top! En als het een tweede keer doorgegeven kan worden is het dubbel plezier!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er weer supermooi uit Ellie, daar zal je moeder zeker blij mee zijn. En gefeliciteerd, helemaal super voor je.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je 1e plaats!!!
    Dit is echt een super mooi doosje en wat leuk om het later als geur doosje dienst te laten doen, heeft ze er lekker lang plezier van.
    Bedankt voor het meedoen met Miekelotte is Challenging You.
    Lieve groetjes Aya

    BeantwoordenVerwijderen