maandag 8 juni 2015

BedanktThanksMerci!

Dag allemaal,

Dit keer laat ik jullie een bedanklabel zien deze heb ik speciaal gemaakt voor Marianne van Marianne design. Zij heeft echt wel een bedankje verdiend, want ze heeft afgelopen zaterdag voor ons een super gezellige DT- dag georganiseerd. Zo leuk om iedereen eens in het echie te zien/spreken die een bijdrage levert voor Marianne Design. We zijn heerlijk verwend met lekkere hapjes en drankjes en we zijn ook uitgedaagd om een tekstbord te maken. Dat is wel iets heel anders dan met papier werken ,maar ook erg leuk om te doen. Het resultaat van mijn tekstbord laat ik jullie ook graag zien. Kortom we hebben een ontzettend leuke dag gehad Bedankt Thanks Merci Marianne!




De volgende materialen heb ik gebruikt voor mijn label:
- Designpapier: Nanny Memories PK9122
- Plaatje: EWK1230
- Lijstje om plaatje: LR0293
- Vlinder: LR0356
- Handspiegeltje: LR0321
- Bloemetjes: CR1307
- Tekst: Eline`s Words EC0147
- Hartjesrandje: Design FoldersDF3413

Deze label wil ik mee laten doen bij: Hobby Vision, Marianne Design Kreadiva's, 
Vorige week ben ik twee keer in de prijzen gevallen zo leuk met het canvasje bij An-Ma en met het Moederdagtasje bij Duymelot, wat een bofferd ben ik met de leuke prijzen die ik gewonnen heb, ik ben er erg blij mee.

 


Dit was het weer voor deze keer, gezellig dat je weer even langs kwam tot de volgende blogpost.

Creatieve groetjes Ellie 

18 opmerkingen:

  1. Hele mooie tag en gefeliciteerd met je prijsjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ellie, wat een attent gebaar om zo'n mooie tag te sturen als bedankje voor de gezellige dag. Ik vind hem lief samengesteld. Gaaf dat zelfgemaakte tekstbord, dat is meteen een leuk aandenken aan die leuke dag :)
    Gefeliciteerd met je behaalde prijsjes, altijd leuk.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ellie. Gefeliciteerd. Met je prijzen. Altijd leuk.. Je tag is schitterend. Supermooie kleuren. Heel mooi samengesteld met deze materialen. Een lief plaatje. En leuk om zo'n bedankje te sturen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige tag heb je gemaakt voor Marianne, daar zal ze vast heel blij mee zijn! Je tekstbord is ook leuk, is idd wat anders dan werken met papier.
    Gefeliciteerd me je gewonnen prijzen, dik verdiend!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk bedankje!
    mooi bewerkt, een lief gebaar!
    Leuk is dat he zo'n dag....normaal "spreek" je elkaar alleen maar achter de schermen!
    Gefeliciteerd met noteringen!!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je een prachtig Label gemaakt, mooi plaatje en kleuren.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Was inderdaad erg gezellig zaterdag!!
    Wat een mooie tag heb je voor Marianne gemaakt en gefeliciteerd met je prijzen.
    Een fijne avond,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige label Ellie. Super gedaan. Mooie kleurencombi heb je gemaakt. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Ellie,
    je hebt echt een prachtige tag voor Marianne gemaakt..ik vind je tekstborden ook heel leuk..
    Wat fijn dat je zo in de prijzen bent gevallen,
    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat zul je genoten hebben Ellie op de DT dag van Marianne Design, iedereen een keer in het echie ontmoeten is zooooo leuk! en wat heb je een prachtig bedankje voor haar gemaakt! Zie ik het nu goed dat je een mooi stukje kant in de ovale mal hebt gedaan! een prachtig detail! Je tekst bord is heel gaaf en een mooi souvenir aan deze dag!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Ellie
    Mooie tag heb je gemaakt,alles past weer zo prachtig bij elkaar, gefeliciteerd met je prijsjes.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie tag Ellie, alles past weer zo leuk bij elkaar, ik lees overal dat jullie een leuke doe-dag hebben gehad, leuk hoor! Ook een leuk cadeautje voor Marianne. ik las dat je verschillende prijzen hebt gewonnen, daar waren leuke prijzen bij, leuk om daarmee aan de slag te gaan met je dochter, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een prachtige kaart Ellie, en natuurlijk ook nog gefeliciteerd met je winnende kaarten!!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schitterende tag heb je gemaakt voor Marianne!! Die zal ze vast en zeker geweldig mooi vinden en super lief dat je die voor haar hebt gemaakt.
    We zijn inderdaad enorm verwend en het was een super gezellige dag.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Supermooi is je tag voor Marianne! Zeker weten dat ze het waardeert.
    Het was inderdaad een gezellige dag, heerlijk verwend en geknutseld.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtig label Ellie
    gefeliciteerd met je winnende kaarten

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je label is schitterend geworden Ellie...heel leuk deze kleurtjes en ook je homedecoratie is super mooi gemaakt...leuke tekst erop ...
    en gefeliciteerd met je gewonnen prijsjes....het was ook dik verdiend..heel leuk voor je....veel plezier ermee...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Ellie wat een prachtig cadeaulabel heb je gemaakt voor Marianne! Het klinkt als een super gezellige dag en heerlijk verwend :) Ook het hout dat je gemaakt hebt is super mooi! Gefeliciteerd met jouw winnende creaties!!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen