maandag 21 december 2015

Warm Winter Wishes

Dag allemaal,

Dit keer een kaartje in winterse sferen, ik hoop zo dat we deze winter nog een keer kunnen genieten van een laagje sneeuw en ijs. Maar ik denk dat ik hier alleen maar van kan dromen, het lijkt nu eerder herfst dan winter. Daarom vind ik het extra leuk om een winters landschapje op een kaart te maken. De kerstkaarten zijn inmiddels allemaal verzonden, dit jaar heb ik er niet zoveel gemaakt maar voor de blogmaatjes had ik er gelukkig wel een. Ik wil iedereen die mij een kaart heeft gestuurd hartelijk bedanken. Ze hebben een mooi plekje bij elkaar gekregen zodat ik er steeds van kan genieten.   
 

De volgende materialen  heb ik gebruikt:
- Designpapier: Artic Winter PK9115
- Plaatje: Winter Garden IT573
- Denneboom: LR0378
- Vogelhuisje: CR1290
- Grasrand: LR0360
- Vogeltjes: LR0204, LR0205
- Kerstklokjestoef: CR1343
- Sneeuwkristallen: CR1335
- Banner/tekst: COL1325
- Glitterpapier: CA3104

Dit winterse kerstkaartje gaat mee doen bij: MD divas, MD kreadivas, Live&Love Crafts, Bunny Zoe en Creapaleis

Gezellig dat je even tijd hebt genomen in deze drukke periode, om een kijkje op mijn blog te nemen. Ik kom voor Kerst nog een inspiratiekaartje laten zien voor de nieuwe MD challenge, zo hoeven jullie je niet te vervelen in de kerstvakantie, lol.

Creatieve groetjes Ellie

11 opmerkingen:

  1. Beautiful card, love that image!!!
    Thanks for join us at MMD Challenge Blog!
    Greetings,
    Mihaela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi winters kaartje Ellie...prachtig in die wit/bruine kleur..

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk die sneeuw vlokjes op je boom Ellie en een prachtig winters landschapje! Nu de winter nog hè!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie en chique kerstkaart heb je gemaakt Ellie,
    de combi van wit en bruin is erg mooi,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook deze kaart ziet er weer leuk uit, je hebt hem weer keurig netjes afgewerkt. Jou kaart staat ook te pronken hoor, hij was erg leuk! Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooie winterse kaart Ellie! Het lijkt inderdaad meer op herfstweer maar jouw kaart heeft een heerlijk winterse uitstraling :) Heel fijne feestdagen!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart, Ellie!Mooi afgewerkt.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Ellie. Wat is dit een mooie kaart geworden. Deze plaatjes zijn. Al zo leuk . Je hebt er een mooi tafereeltje van gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Liebe Ellie deine karte ist ganz entzückend ,wunderschön romantisch ,ich liebe sie!Vielen Dank für deine Teilnahme bei der Kreadivas challenge!
    Liebe Grüße deine Gudrun

    BeantwoordenVerwijderen