woensdag 6 januari 2016

Winter landschap

Dag allemaal,
 
Vandaag laat ik mijn eerste kaart van het nieuwe jaar zien, dit keer is het een winters kaartje dat past nu wel bij het weer. Al zijn er wel grote verschillen in ons land, bij ons ligt gelukkig geen dikke laag ijzel maar het is wel op letten  je kunt verrast worden door een glijpartij. Ik ga dus niet onnodig naar buiten want ik geen zin om een arm of been te breken. En heb ik nu lekker even tijd om dit kaartje te plaatsen en om aan een nieuw kaartje te beginnen.  
 
 
Gebruikte materialen:
- Designpapier: Christmas time PK9111
- Plaatje Mattie: MB0146
- Stans onder plaatje: CR1331
- Hulsttakjes: LR0244
- Kerststerbloemetjes: LR0142
- Klimoptakje: LR0206
- Rietstengels: LR0229
- Konijn: CR1340
- Hoekje/tekst: Col1341
- Lint, kant, plakpareltjes
 
 
Gezellig dat je in het nieuwe jaar weer even een kijkje op mijn blog komt nemen, tot donderdag dan ben ik er weer met een nieuwe blogpost.
 
Creatieve groetjes Ellie

18 opmerkingen:

  1. Dat konijntje zoekt naar een behaaglijk plekje Ellie in het winter landschap, super leuk!!! Je kaartje is weer beeldig!
    Hier is het ook vies en somber weer en voelt waterkou aan, heerlijk is het binnen bij de kachel!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig, mooie kleurtjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje Ellie!

    Ik woon in het oosten en ook wij hebben vandaag code oranje. Vanmorgen dacht ik wat een flauwe kul want het is helemaal niet glad..tot ik op de plaats van bestemming kwam....glibberend. Motregen en vorst maken het spekglad. Inmiddels ben ik weer thuis en blij ook ;-)

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ellie het is inderdaad heerlijk om nu lekker warm binnen te zitten knutselen :) Hier geen sneeuw of gladheid maar het is wel ijzig koud :( Super mooie winterkaart!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige winterkaart Ellie! Hier is het al een paar dagen spekglad, echt erg. Ik kom niet buiten, geen zin om uit te glijden met alle gevolgen van dien. Morgen nog en dan is het hopelijk voorbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Ellie wat een prachtige winterse kaart. Weer erg leuk gemaakt. Hier is het geen leuk weer. IJssel, glad op de weg en om het huis een laag ijs. Vreselijk. Maar ja gisteren en vandaag toch op de fiets naar mijn werk.lopen, fietsen en af en toe door de berm. Wil liever ook niet vallen. Gelukkig is het allemaal goed gegaan. Succes met het weer daar. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi kaartje en wat een mooie kleuren. Gelukkig is het hier alleen maar koud en niet glad. Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie winterse kaart heb je gemaakt.

    Groetjes Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauww prachtig Ellie, dit is volgens mij een winnaar!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart met mooie kleuren! Van mij had je het strikje wel weg mogen laten, vind het wat dominant maar verder vind ik de kaart super!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig dat blauw met kraft. Heel geslaagd.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Eine wirklich süße Karte hast Du gebastelt.
    Eine wunderschöne Winterlandschaft.
    Danke für Deine Inspiration bei BaWiOn.

    Gruß BAstelfeti

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig dit winterse kaartje Ellie...leuke details erop...en zeker in die mooie zachte blauwe kleurtjes een TOP kaartje

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kerstkaart. Heel mooi deze kleuren combinatie.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterende kaart ! Mooie kleuren en leuk accent met dat konijntje! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen