donderdag 7 april 2016

Bloemen

Dag allemaal,

Dit keer laat ik een kaart zien met een aparte vorm ik zag het modelletje gemaakt door Astrid Schipper in the collection # 28 staan en het leek me wel leuk om ook eens te gaan maken. Natuurlijk heb ik de kaart wel in mijn eigen stijl uitgewerkt. Dit keer maar eens voor de paars/lila tinten gegaan en weer een van de mooie plaatjes van Mattie gebruikt. Het onderste gedeelte is dubbel gevouwen waardoor de kaart prima blijft staan en je de kaart heel mooi ergens neer kunt zetten. 

De volgende materialen heb ik gebruikt: 
- Plaatje: MB0158
- Designpapier: La Provence PK9132
- Mal om plaatje: LR0317
- Cirkelstans: CR1331
- Klimop: LR0206
- Swirl: LR0271
- Bloemblaadjes: LR0156
- Tekststans: CR1320
- Parelbloemetjes: CA3119
- Strassteentjes


Gezellig dat je weer even een kijkje kwam nemen tot de volgende keer.

Creatieve groetjes Ellie

6 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Ellie. Zo leuk model en heel leuk met deze mal. De kleuren zijn erg mooi. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige en sfeervolle kaart heb je gemaakt, leuk model ook..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heeeel mooi deze verjaardagskaart Ellie...wat een leuk modelletje en prachtig in die paars/lila kleurtjes...

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart, Ellie!!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi kaartje is dit Ellie!!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen