donderdag 17 mei 2018

Marianne Design Challenge #202

Dag allemaal,

Vandaag start een  nieuwe challenge op het Marianne Design challenge blog. Jolanda heeft de volgende uitdaging bedacht: maak een pocketkaart. Er zijn veel variaties in te bedenken het Designteam laat jullie heel veel verschillende varianten zien. Voor mijn voorbeeldkaart heb ik gebruik gemaakt van een Dutch Doobadoo mal een grote pocket met label. Doen jullie weer gezellig met onze challenge mee?



Gebruikte materialen:
- DDBDmal: 470.713.010
- Plaatje: MB0175
- Designpapier: English Roses PK9143
- Randstans: CR1415
- Ovale stans: CR1333
- Bloemetjes LR0388
- Blaadjes: LR0398
- Tekst: CS0987
- Stans tekst: KJ1721
- Parelvlindertjes: CA3117
- Lint

Gezellig dat je weer even een kijkje kwam nemen.

Creatieve groetjes Ellie

12 opmerkingen:

  1. Een hele mooie kaart Ellie, zo als altijd, weer, keurig netjes afgewerkt, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie voorbeeldkaart heb je gemaakt Ellie.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje Ellie!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig voorbeeldkaartje voor weer een keileuke challenge Ellie...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is weer een prachtig voorbeeld Ellie, heel mooi in romantische stijl, daar maak je een jarige weer blij mee! Fijne Pinkster!
    lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ellie ik las over je keuze bij het MD challenge blog, dat is vast een lastige beslissing geweest, maar snap het hoor dat je weer eens de vrije hand wilt hebben! Gelukkig stop je niet met bloggen!!!
      Alvast een fijn weekend,
      xx Gerie

      Verwijderen
  6. Je hebt een prachtige kaart als voorbeeld gemaakt! Ik ben er weg van!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig deze kaart! Ook het mooie label die ik van jou heb gekregen voor mijn verjaardag is prachtig! Helemaal verliefd op de roze bloesem op het plaatje en de prachtige roosjes er rondom heen. Dank je wel!!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi hoi lieve jarige Ellie,

    Ik wil je even hartelijk feliciteren met je Verj en een hele fijne dag gewenst met Fam. en Vrienden die jou zó dierbaár zijn Ellie.
    Geniet er heerlijk van.

    Veel liefs van Truus xxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lieve Ellie,

    Ik wil nog even reageren op je prachtige creatie!
    Zó mooi weer Ellie!!!!
    Tot gauw weer hoor.

    Groetjes van:

    Truus

    BeantwoordenVerwijderen