donderdag 11 juni 2020

Verjaardagskaart + foto's gekregen verjaardagskaarten

Hallo allemaal,

Ik kom weer eens een kaartje laten zien. Hij is onder tussen allang op plaats van bestemming. Blogmaatje Anita is op de zelfde dag jarig als mij en dan sturen we elkaar altijd een zelfgemaakte kaart.


Gebruikte materialen:
- Basismal: DDBD470.713.152
- Plaatje: VK9565
- Designpapier: PB7047
- Ronde cirkel: CR1331
- Bloemen: LR0401, LR0402
- Vogelhuisje:  LR0515
- Tekststans: LR0651
- Plakparels: CA3133

Deze mooie kaart wil ik nog even extra in het zonnetje zetten. Want deze heeft mijn dochter speciaal voor mij gemaakt. Ik vind hem prachtig gemaakt ze heeft er mijn andere hobby het haken wat ik ook heel leuk vind om te doen op verwerkt. En in het envelopje heeft ze een kadobon gestopt, die ik bij de handwerkwinkel in ons dorp kan besteden zo leuk.



Op deze foto zie je al de verjaardagskaarten die ik gekregen heb als reactie op de verjaardagskaartenactie bedacht door mijn dochter Lisanne speciaal voor mijn verjaardag . Super leuk om zoveel kaarten te krijgen in deze bijzondere tijd . Op haar blog heeft ze de uitslag bekend gemaakt wie er een mooi pakketje MD mallen heeft gewonnen. Ben je benieuwd wie de winnares geworden is kijk dan snel op Mijn Kaarten Hobby  


Ik heb nog niet iedereen persoonlijk bedankt daarom doe ik het alvast op mijn blog .
Een dikke dankjewel voor: Frosien, Marian, Anita, Linda, Henriet, Jolanda, Michelle, Nicolette, Karin, Trijntje, Marleen, Wilma, Gerie, Gerjanne, Anita, Rosina, Caroline en Janneke.

Vind je het leuk om van mij een verjaardagskaart op je verjaardag te krijgen? Stuur dan de datum en je adres naar elliebakker@live.nl
 
Een lange blogpost deze keer, maar ik vond het super leuk om dit met jullie te delen.
Allemaal een fijne dag en hopelijk tot gauw.

Creatieve groetjes Ellie

13 opmerkingen:

  1. Prachtige lentekaart heb je gemaakt voor de jarige! De kaart die je van Lisanne gekregen hebt is een pareltje! Je bent lekker verwend met mooie kaarten voor je verjaardag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ellie,

    Wat een mooie kaart heb je gemaakt! En je verjaardagspost is ook al zo fleurig. Ik stuur je een berichtje, want ik vind het leuk om jou volgend jaar ook een kaartje te sturen. Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer een prachtige kaart heb je gemaakt, Ellie en ik zie dat de kaart van mij ook goed is aangekomen. Leuke actie van je dochter want wat is het mooier dan een eigengemaakte verjaardagskaart, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog van harte gefeliciteerd!!
    Wat heb je zelf ook een ontzettend mooie kaart gemaakt voor Anita!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart gemaakt voor je blogmaatje!
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie voorjaarskaart heb je voor Anita gemaakt. Zo mooi die kleurtjes.
    Ik heb intussen ontdekt wie de winnaar is geworden bij de verloting van Lisanne en daar ben ik heel blij mee! Zo leuk om elkaar met verjaardagen een kaartje te sturen dus ik mail je mijn adres nog.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, jouw kaart voor Anita is mooi zeg! Hij is mooi van kleur en leuk die stansen allemaal.
    En heerlijk dat je zo verwend bent met post. Dat maakt de dag extra gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi het verjaardagskaartje voor Anita gemaakt Ellie, hele leuke vorm is dit
    maar zeker ook een schitterend kaartje gekregen van Lisanne...met prachtige details erop
    en wat ben je heerlijk verwent met prachtige kaartjes ...dat zal je dag zeker nog feestelijker gemaakt hebben
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart heb je gemaakt voor Anita.
    Wat ben je op je verjaardag goed verwend met al die mooie kaarten, zo werd je verjaardag echt een feest.
    De kaart van Lisanne is echt super mooi.

    Groetjes Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben dan nu ook maar eindelijk volger van jou geworden haha
    Wat ben je verwend met alle kaarten! Leuke actie was dat van Lisanne he?
    En jouw eigen kaartjes zijn ook zo mooi!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart heb je voor Anita gemaakt. En wat een leuk gezicht al die kaarten zo bij elkaar.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een mooi kaartje heb je voor anita gemaakt en de kaart van lisanne had ik al op haar blog kunnen bewonderen
    leuk hoor dat je zoveel mooie kaartjes hebt ontvangen.
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heb je een leuk kasrt voir Anita gemaskt. De kaart die Lisanne voor je heeft gemaskt is ook erg leuk. . De andere kasrten die je hebt gekregen zijn ook erg leuk. Mooie actie van Lisanne. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen