maandag 4 januari 2021

Voorspoedig Nieuwjaar

Hallo allemaal,
 
Daar ben ik weer het nieuwe jaar is begonnen de feestdagen zijn voorbij. Er ligt een heel bijzonder jaar achter ons hopelijk gaat het in het nieuwe jaar allemaal beter worden. Ik wens jullie allemaal een voorspoedig, gezond en een creatief 2021 toe.
 
 Het gaat gelukkig weer beter met mij en ik heb alweer een kaartje gemaakt zo fijn om daar weer mee bezig te zijn. Er liggen nog heel wat nieuwe spulletjes te wachten om mee aan de slag te gaan. In komende tijd hoop ik de creaties die ik er mee gemaakt heb hier weer te laten zien.


 Gebruikte materialen voor deze kaart:
- Plaatje: MB0162
- Designpapier: PK9128, PK9134
- Vierkant: CR1375
- Sneeuwkristal boog: CR1345
- Borderrand: LR0599
- Poinsettia: LR0345
-Takje: LR0550
- Larix: CR0438
- Banner: CS1058
- Tekst: CS1068
- Enamel dots: PL4515
 
Gezellig dat je weer even kwam kijken naar mijn kaartje tot de volgende kaart weer.
Bedankt voor al jullie lieve reacties op mij vorige blogbericht.
 
Creatieve groetjes Ellie

6 opmerkingen:

  1. Gelukkig Ellie, blij te horen dat het goed met je gaat en wens jou ook een goed Nieuwjaar!
    Je kaartje is heel erg mooi met een prachtig plaatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaart is heel mooi! Gelukkig dat je het freubelen weer wat kunt oppakken.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De beste wensen voor 2021, en vooral een goede gezondheid! Fijn dat je alweer zover opgeknapt bent. Je kaart is prachtig geworden!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat het weer iets beter met je gaat het herstel kan lang duren.
    Je kaart is prachtig!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook voor jou nog de beste wensen Ellie...en fijn dat je weer bijna hersteld bent van dat akelige virus...en heel vervelend zo juist voor de kerstdagen...Ik hoor hier en daar wel dat klachten lang kunnen aanhouden...Je nieuwjaars kaartje is weer een beauty een mooi winters tafereeltje is erop te zien met die mooie eend op het plaatje..
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi kaartje Ellie. En fijn dat het goed met je gaat!

    BeantwoordenVerwijderen