maandag 15 februari 2021

Jongenskaart

 Hallo allemaal,

Wat jammer dat de dooi ingezet is van mij mocht het nog wel even winter blijven. Zaterdag had ik net voor het eerst de schaatsen weer onder gehad en ik vond het zo leuk dat het eindelijk weer kon. Maar helaas was de schaatspret maar van korte duur. Nu maar weer lekker kaartjes maken want dat heb ik afgelopen dagen niet veel gedaan.

Vandaag laat ik een jongenskaart zien, voor de achtergrond heb ik designpapier met steentjes design gebruikt en daar wat sterretjes extra op gestempeld. Verder afgemaakt met een paar ballonnen en een gestansde felicitatie tekst.


Gebruikte materialen:
- Design papier: Weathered Wood PK9155
- Computer/Laptop: COL1372
- Ballonnen:LR0625
- Krul aan ballon: LR0449
-Tekst/ tekstmal: KJ1721
- Blauw glitterpapier: CA3125
-Zilver papier: CA3127 
 
Gezellig dat je weer langs kwam op mijn blog tot de volgende kaart.

Creatieve groetjes Ellie

6 opmerkingen:

  1. Leuke jkngenskaary
    Zekjer heerlijk schaatswedstrijden. Jammef dat het voorbij is. Al schaats ikzelf niet meer. Fijn dat jij hebt geschaatst . Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een stoere jongenskaart! Met dit dp papier heb je meteen een stoere look!
    Schaatsen doe ik niet (nooit leuk gevonden) maar wij hebben heel wat gewandeld de afgelopen dagen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige stoere, en feestelijk jongenskaart met de glinsterende ballonnen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke en stoere kaart voor een jongen!
    Ik ben blij dat nu alles weer lekker weg is hoor. Vond de sneeuw ook leuk maar dit is ook weer fijn.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart Ellie....leuke achtergrond!
    Het is een stoere kaart geworden!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen