woensdag 6 april 2022

Hiep hiep hoera

 
Hallo allemaal,
 
Ik kom weer een kaartje laten zien deze keer heb ik een ronde verjaardagskaart gemaakt. Daarvoor heb ik de ronde layout mal gebruikt in de vakjes heb ik verschillende designpapiertjes geplakt. Op de leuke pootjesmal een lief honden plaatje verwerkt en de kaart verder aangekleed met kadootjes, ballonnetjes,  en een slinger gemaakt met lettertjes. 


Gebruikte materialen op deze kaart:
- Designpapier: Beary Cute PK9145
- Layout cirkel: LR0677
- Plaatje: MB0184
- Pootjesmal: LR0754
- Tekst letterslinger: LR0340
- Slinger lijntje: LR0581
- Kadootjes: LR0328
- Ballonnen LR0626
- Cirkel banner: Bella lulu 3002/0003
- Tekst: CS1087
- Strass steentjes: CA3154
 
Super leuk dat je weer naar mijn kaartje kwam kijken en bedankt voor je reactie.
 
Creatieve groetjes Ellie


12 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart met deze lieve hondjes! Blijft een leuke mal van MD. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart heb je met dit leuk plaatje gemaakt. De kaart is tip top samengesteld. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal leuk met de hondjes als middelpunt !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaartje.
    Die hondjes zijn zo schattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele leuke ronde kaart .
    Lief met de hondjes.
    groetjes Marjan-

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk kaart met een schattig plaatje.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gezellig kaartje, leuk met de cadeautjes erbij.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooi kaartje met de leuke poesjes en leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Ellie, Heel erg bedankt voor het prachtige kaartje met de schattige bijtjes en leuke bloemetjes voor mijn verjaardag! Ik zag net op het journaal dat het vandaag bijenteldag is dus je kaartje is erg toepasselijk!
    Je kaartje met de hondjes hierboven is ook erg leuk!
    Groetjes en nog een fijn weekend, Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Ellie,
    Ik wil je nog even hartelijk bedanken voor de prachtige verjaardagskaart die ik van je gekregen heb. Sorry voor de late reactie maar ik ben 14 dagen bij mijn dochter in Brabant geweest en daar met Pasen mijn verjaardag gevierd, ben gisteren thuis gekomen en toen de post open gemaakt, dus weer een feestje, hij staat mooi te pronken op de kast hoor , dus nog even nagenieten.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een erg mooie kaart. Heel erg bedankt voor de mooie kaart die ik heb mogen ontvangen voor mijn verjaardag.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen