zaterdag 5 november 2022

Labelkaart met snowglobe

  Hallo allemaal,


Vandaag kom ik weer een kaart laten zien, deze labelkaart is ook te zien op het blog van Hobby Vision Creative Crew blog. Deze keer ben  aan de slag gegaan met de snowglobe van Marianne Design. Met het bijpassende shaker vormpje maak je een leuke schudbol met sneeuw erin. Op het achtergrondje van de snowglobe heb ik boompjes, een paar sterretjes en twee kleine beertjes geplakt. In het schudgedeelte heb ik sneeuw gedaan. De labelkaart verder afgewerkt met strassteentjes, sterretjes en een tekst.
 

 
Gebruikte materialen op deze kaart:
- Designpapier: Sparkling Snow PB7062
- Label: CR1551
- Schudbol: CR1610
- Boompjes: CR1483
- Beertjes: CR1601
- Shaker: LR0045
- Sneeuw: LR0028
- Tekst: EC0198
- Strassteentjes: CA3163/CA3162/CA3132
 
Ik hoop dat je weer wat inspiratie hebt opgedaan en graag tot een volgende keer.

Creatieve groetjes Ellie

1 opmerking:

  1. Hey Ellie,
    Wat een ontzettend leuke labelkaart. Echt prachtig gedaan. Zo leuk, die shakers. Ik wil dat ook nog steeds gaan doen.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen