dinsdag 18 april 2023

Van Harte

Hallo allemaal,
 
Vandaag kom ik weer een kaartje laten zien. In de van harte cirkel een voorjaars plaatje met eendje tussen de krokusjes geplakt. Twee smalle strookjes over de brede strook geplakt en de kaart met narcissen, krokussen en twee kleine eendjes afgemaakt. 


 Gebruikte materialen op deze kaart":
- Designpapier: Crafty Patterns PB7054
- Plaatje Mattie: MB0200
- Van harte cirkel: CR1560
- Krokussen: LR0400
- Narcissen: LR0755
- Eendjes: LR0410
- Strookjes: LR0800

Gezellig dat je weer langs kwam om te kijken en bedankt voor je reactie.
Tot een volgende kaart maar weer.

Creatieve groetjes Ellie

11 opmerkingen:

  1. Prachtig voorjaarskaartje Ellie
    Zo schattig met dat lieve plaatje!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart. Heerlijk voorjaar met het plaatje en de narcissen.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met het schattige plaatje leuk die kleine gansjes en narcissen in de hoek
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schattig voorjaarskaartje!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige voorjaarskaart!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie voorjaarskaart heb je gemaakt.
    Lief met dit plaatje.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Allereerst wil ik je hartelijk bedanken voor de schitterende kaart die ik heb ontvangen voor mijn verjaardag, hij staat hier mooi te pronken hoor, echt een heel gezellige en vrolijke lentekaart.
    Ook deze kaart die je gemaakt hebt is weer prachtig.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Ellie, bedankt voor de prachtige kaart voor mijn verjaardag, heel lief dat muisje en al die feeestelijke details! Van de week maak ik nog een foto van alle kaartjes voor op mijn blog!
    Groetjes en nog een gezellige avond, Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vergeet te vermelden dat het bovenstaande kaartje ook erg mooi is!

      Verwijderen