dinsdag 16 mei 2023

Lieve mama van mij

Hallo allemaal,
 
Vandaag kom ik een moederdag kaart laten zien deze heb ik gemaakt voor mijn kleindochters om samen met hun kadootjes aan hun lieve mama Lisanne te geven. De leuke hartvorm heb ik gemaakt met een sjabloon van DDBD.



Gebruikte materialen op deze kaart:
- DDBD: 470.713.844
- Designpapier: Sweet Flowers PK9183
- Plaatje: HK1711
- Doiley/labeltje: LR0764
- Bloemen: LR0790
- Blaadjes/bloem: COL1504
- Takje: COL1509
- Tekst: CS1091 

Gezellig dat je weer kijkje kwam nemen en bedankt voor je reactie.

Creatieve groetjes Ellie

6 opmerkingen:

  1. Heel mooi Ellie. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi Ellie !!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattig kaartje, Ellie
    Leuk dat je het voor je kleindochters hebt gemaakt om aan hun mama te geven!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje met het leuke snoesje leuke kleurtjes en details heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat lief! Heel mooi
    groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen