dinsdag 6 juni 2023

Een lief berichtje

 Hallo allemaal,

Vandaag kom ik weer een kaartje laten zien. Voor de basis heb ik sjabloon van DDBD nagetekend. Omdat dit een kleine mal is kon ik een achtergrond plaatje van Eline ook in de zelfde vorm natekenen en op de kaart verwerken. Het plaatje heb ik aangekleed met de leuke slakjes en bloemetjes. Als laatste heb ik er een banner met lieve tekst erbij geplakt.


Gebruikte materialen op dit kaartje:
- DDBD sjabloon: 470.784.057
- Slakjes: COL1526
- Bloemetjes: COL1505
- Banner: CS1058
- Tekst: CS1124
 
Gezellig dat je weer langs kwam om te kijken Tot een volgende kaart.
 
Creatieve groetjes Ellie

4 opmerkingen:

  1. Wat een schattige kaart in die lieve kleurtjes. Leuk model ook.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met de leuke vorm, de schattige slakjes en andere leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig fleurig kaartje met die leuke slakjes, echt iets voor een zonnige dag als vandaag.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kaartje , leuk met de slakjes.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen