donderdag 12 september 2024

Kerstkonijntjes

Hallo allemaal,
 
Er zijn nu ook knipvellen in 3D van Mattie ik heb één van deze 3D plaatjes op de vierkante mal met tekst verwerkt. Het geeft je kaart net weer even een andere uitstraling dan een gewoon plaatje. Onder het vierkant heb ik een uit gestanste paper seal geplakt. De bloemetjes die ik op de kaart gebruikt heb zijn eigenlijk tropische bloemen maar kun je ook prima op een kerstkaart gebruiken.
 

Gebruikte materialen op deze kaart:
- Designpapier: Eline's Winter Dream PB7067
 - Plaatje: Mattie MB0219
- Vierkant met tekst: CR1660
- Paper seal: LR0845
- Bloemen: LR0815 
- Blaadjes / takjes: COL1540

Deze kerstkaart vind je met werkbeschrijving op het Marianne Design Blog:
 
Gezellig dat je weer langs kwam om te kijken.
 
Creatieve groetjes Ellie

7 opmerkingen:

  1. Wat een schattig kerstkaartje, Ellie
    Dat 3D ligt me absoluut niet, ik kan het niet netjes krijgen, dus ik geniet maar van degene die het wel goed kunnen zoals jij ik vind het echt heel leuk die konijntjes
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een prachtige kerstkaart!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kerstkaart mooie kleuren . Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoe leuk met die schattige konijntjes, ook mooi van kleur.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattige winterse kaart heb je gemaakt met die lieve konijnen.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen