zaterdag 7 september 2013

Uitnodigingskaartje

Hoi allemaal,

Daar ben ik toch nog een keer deze week. Mijn giftcard was een succes ik heb er hele leuke reacties op gekregen en heb er bij de Egel een leuke prijs mee gewonnen. Ik heb de tweede prijs gewonnen en dat heeft me een snijapparaat opgeleverd. Super handig bij m'n hobby ik ben er erg blij mee want ik had nog niet zo'n handig apparaat. Gisteren hebben we de bruiloft gehad en heeft het bruidspaar de giftcard gekregen ze vonden hem super leuk. We hebben een prachtige dag gehad met erg mooi weer. We kunnen terug kijken op een schitterende dag die veel te snel voorbij is gegaan. En nu mijn kaartje dit keer is het een uitnodigingskaartje geworden voor een feestje. Ik vond erg leuk om hiervoor de vrolijke uiltjes te gebruiken, zo te zien zijn zij ook wel in voor een feestje. Ik heb een paar hartjes aan een touwtje als slingers opgehangen om het extra feestelijk te maken. Ik ben erg benieuwd hoe jullie het kaartje vinden het is wel even weer een hele andere stijl dan de vorige kaartjes..........


Even alle gebruikte materialen op een rijtje:
- Pretty paper bloc Indian Summer
- MD Collectables COL 1306
- MD Craftables CR 1254
- Joy Alphabet 6002/0141
- Knipvel AK 0057
- Joy ribbelkarton
- Lint, kant, jutetouw, distress ink vintage

Dit uitnodigingskaartje wil ik bij de volgende challenges mee laten doen: De Creatieve Zebra en Marianne Design.

Creatieve groetjes Ellie

13 opmerkingen:

  1. Hoi Ellie,
    Mooi kaartje! Blijven mooi die uiltjes. Leuk lint trouwens.
    Mooie uitnodiging, heerlijk vrolijk.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ellie. Wat leuk de uiltjes op deze kaart. Lekker vrolijk. Mooie materialen heb je gebruikt. Prachtig. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je prijs Ellie, helemaal super. En wat heb je weer een supermooi kaartje gemaakt, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een prachtige kaart Ellie. De uiltjes blijven super hé.
    En je hebt 'm op tijd afgekregen. Toppie.
    Gefeliciteerd met je prijs. Altijd handig zo'n snijapparaat. Veel plezier ermee.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat je met je giftcard zo'n superprijs gewonnen hebt, daar zul je inderdaad veel plezier aan beleven!
    Ook deze kaart ziet er weer mooi uit. Ik ben dol op Marianne Design, die uiltjes zijn gewoon te leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldige mooie kaart heb je gemaakt, ziet er zo lief uit den de kleuren zijn prachtig. Gefeliciteerd met je prijs, wat leuk is dat he?
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg feestelijke uitnodiging heb je gefreubeld Ellie...TOP!!!


    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooie vrolijke uitnodiging.

    Liefs,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lief kaartje !!
    Leuk dat je meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuk!

    Bedankt voor het meedoen met de challenge!
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke uitnodiging heb je gemaakt.
    Gezellig dat je meedoet aan de challenge.

    Groetjes,
    Yvonne.
    MD challenge blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wooow wat een geweldige kaart !!Bedankt voor je deelname aan de challenge van de creatieve zebra ! groetjes Danny

    BeantwoordenVerwijderen