vrijdag 20 september 2013

Herfstkaartje

Hoi allemaal,

Het lijkt af en toe al een beetje herfst buiten als het regent en waait. Aan de natuur merk je ook dat het de herfst eraan zit te komen de bladeren beginnen te verkleuren en de planten in de tuin raken uitgebloeid. Ik vind dit altijd een prachtig seizoen als de natuur verkleurd en zich voorbereid op de winter. Ook zie je nu weer volop pompoenen in allerlei vormen, kleuren en maten je kunt er erg leuke creaties mee maken. Op mijn kaart heb ik ook een herfstsfeertje gecreëerd met een pompoen plaatje van Mattie gecombineerd met mooie MD mallen. Ik heb twee labeltjes gemaakt (met LR 0280) in hartjesvorm met een tekststempeltje erop en een lintje met een jutetouwtje eraan vastgestrikt. Het was even puzzelen om de labeltjes een plekje te geven op de kaart. Toen kwam ik op het idee om het 'lijstje' is niet helemaal rondom vast te plakken zodat je de labeltjes er onder kunt schuiven. Ik denk dat dit kaartje zo wel voldoet aan de uitdaging van Marianne Design Challenge. We gaan het gewoon proberen. Allemaal weer bedankt voor jullie reacties en bezoekjes op mijn blog ik kom gauw weer bij jullie langs het is zo leuk om te zien wat iedereen voor moois maakt. En een welkom voor mijn twee nieuwe volgers Marian en Astrid erg leuk dat jullie er ook bij zijn gekomen. En misschien kunnen jullie nieuwe ideetjes op doen.




Materialen die ik gebruikt heb:
- Knipvel Mattie MB 0093
- Pretty paper bloc Dark Vintage
- Creatables LR 0279, LR 0280
- Clear stamps Anja van Laar CS 0855
- Stukje lint en jutetouw, plakpareltjes

Dit kaartje wil ik mee laten doen bij: Marianne Design, Marianne Design Diva's, Scrap Cards HobbyNU en Just A Note (Bruin-Embossing-Pompoen).

Creatieve groetjes Ellie

21 opmerkingen:

  1. Hoi Ellie,
    Een schitterende herfst creatie heb je gemaakt, hele mooie mallen en een prachtig 3D plaatje van Mattie! Prachtig hoe je de mallen hebt ingekleurd en ik ben het met je eens, hoe mooi de kleuren veranderen in de natuur. Liefs van Gerie
    Als DT lid van Scr@p-Cards wil ik je bedanken voor de prachtige inzending naar de challenge blog!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ellie,
    Wat heb je een prachtige herfstkaart gemaakt, heel erg leuk met de hartjes labeltjes, je brengt me op een idee..Leuk dat je meedoet aan de challenge van Just a Note, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Ellie,

    Wat een schitterende herfstkaart heb je gemaakt, mooie warme kleuren en dat plaatje is erg leuk.
    Fijn weekend, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Ellie, wat een super mooie herfstkaart!! Prachtige mallen en plaatje..
    Ben erg blij je weer te zien bij MARIANNE DESIGN DIVA'S ( ANYTHING GOES WITH MIN 1 MD PRODUCT ), succes en doe gezellig nog vaker mee deze maand,
    LG Blankina
    MDD DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie herfstkaart Ellie. Prachtig plaatje en mooie warme kleuren.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi je herfstkaartje Elie....mooie kleurtjes ook....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Ellie, wat een leuke herfstkaart. Mooie mallen heb je gebruikt. Prachtig. Plaatjes van Matty blijven mooi. G roeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig is je kaartje, Ellie.
    Mooie kleur, mooie mallen, mooi plaatje.

    Liefs,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig kaartje. Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige herfstkaart heb je gemaakt Elly en wat heb je de "labels" leuk verwerkt.
    Gezellig dat je meedoet met de challenge bij MD.

    Gr.Thea
    DT Challengeblog MD.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat schitterend Ellie, ik vind het een prachtige kaart, top weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtig herfstig kaartje, heel chic Ellie.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooi herfstkaartje,met deze creatie wil iedereen de herfst welin gaan.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart Ellie, echt hefst keuren en ook wel mijn stijl. Ik ben je 50ste fan geworden. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een chique kaartje, leuk die labels! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hele mooie kaart! Leuk, zoals je die labels hebt verwerkt! Inderdaad...oogt heel chic!
    Leuk dat je mee doet en dank voor je deelname! Vinden we leuk!
    Groetjes, Jen (DT MD Challenge Blog).

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het is een prachtige herfstkaart, mooie kleuren , super gedaan !!
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wouw, wat een mooie kaart !!! Super.
    Leuk dat je meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  19. super gave kaart
    bedankt voor het meedoen
    groetjes jolanda bongers
    md challenge blog team

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel mooi gemaakt.
    Gezellig dat je meedoet aan de challenge.

    Groetjes,
    Yvonne
    MD challenge blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtig kaartje, bedankt om mee te doen met MD challenge

    Groetjes Nadia

    BeantwoordenVerwijderen