donderdag 2 maart 2017

Vintage baby girl

Dag allemaal,

En dit is dan mijn tweede babykaartje in mijn vorige blogberichtje had ik vermeld dat ik ook een babykaartje wilde maken voor een meisje. Ik heb dezelfde opbouw gebruikt maar wel een beetje anders aangekleed en natuurlijk in het roze. Het kaartje was even blijven liggen ik moest een verstandskies laten verwijderen en dat ging niet zo gemakkelijk. De kies moest er in stukjes uitgeboord worden niet leuk, gelukkig is het achter de rug. Heb nu nog wel een dikke wang en is het erg gevoelig allemaal. Hopelijk geneest de wond voorspoedig en ben ik nu van mijn pijnklachten af.



Gebruikte materialen:
- Plaatje: Syta artnr. 140301
- Design folder: DF3432
- Vierkant frame: CR1375
- Label:CR1352
- Rammelaar eendje: LR0307
- Babyschoentjes: Joy 6002/0217
- Tekst:  Elines Babies EC0106
- Tekst: CS0922
- Kant, lint, plakpareltjes
- Bloemetjes, knoopje, houten vlindertjes

Deze kaart wil ik mee laten doen bij:

Gezellig dat je weer even een kijkje kwam nemen op mijn blog hopelijk weer tot snel.

Creatieve groetjes Ellie

12 opmerkingen:

  1. Ook deze is weer erg leuk, mooi en schattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieffie is dit Ellie. Heel mooi opgebouwd in lieve kleurtjes en mooie materialen.
    Dank je voor je deelname aan de bingo-challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze is even mooi als de blauwe versie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig Elllie. Geweldig mooi gemaakt ook in het roze. Fijn dat de verstandskies eruit is . Bij sommigen gaat dat heel lastig.. maar je bent er nu vanaf. Er is niets minder dan kiespijn. Veel beterschap met het herstel. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze meisjes variant is ook erg mooi geworden!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook dit is een schattige kaart Ellie. Ik vind de plaatjes ook zo lief.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi en schattig kaartje Ellue! Groetjes. Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is een heel lief babykaartje Ellie...hele mooie tekst erop ook
    en beterschap met de wond van je verstandskies...heel vervelend zo een ingreep...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt nu de roze variant gemaakt en dezeis ook heel mooi Ellie! Je verhaal van een verstandkies uit boren herken ik, daar zul je nog wel even napret van hebben, sterkte hoor!!!
    Dankjewel voor het mee doen met onze challenge bij Scr@p-Cards!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Erg gezellig dat je meedoet met onze 'Bingo' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Challengeblog De Egel}
    {Hobbywinkel De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Ellie geweldig mooi is je babykaartje en zo lief fijne zondag en Dank je wel voor je mooie inzending op het scrap-cards challenge liefs dt martine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een lief kaartje Ellie! Met recht in de top 3 samen met je dochter. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen