zaterdag 30 november 2013

Molenkaart

Hoi allemaal,

Allereerst ik wil ik jullie heel erg bedanken voor de enthousiaste reacties op mijn vorige geborduurde kaartje ontzettend leuk. En super leuk is het dat ik met het kaartje tweede ben geworden bij Creaine en er een leuke prijs mee heb verdiend. Ook kan ik weer drie nieuwe volgsters : Ine, Maia en Antoinette welkom heten op mijn blog erg leuk dat jullie mijn blog de moeite waard vinden en mij gaan volgen. Ik wens jullie veel plezier en inspiratie op mijn blog toe. Het is altijd leuk als je weer nieuwe volgers kunt verwelkomen op je blog het geeft je een goed gevoel als je kaartjes in de smaak vallen. En het is ook erg gezellig om bij elkaar rond te kijken en reacties te geven. Vandaag wil ik het kaartje laten zien wat ik speciaal voor de verjaardag van Tineke haar man heb gemaakt. Ik heb gekozen voor een plaatje met molens erop en gecombineerd met blauwtinten voor een hollands sfeertje. Ik heb er sierlijke mallen die ik bewerkt heb met blauwe distress ink bij gebruikt en een bootje erbij geplakt. Ik heb de kaart verder niet te druk gemaakt omdat ik dat niet voor een mannenkaart vind passen. Ik geef hier onder even een lijstje met de spulletjes die ik gebruikt heb.

De volgende materialen heb ik gebruikt:
- Pretty paper bloc Eline's Babies blue(oud) en Romantic Journey( hier heb ik het molenplaatje uitgeknipt)
- Crea tables LR 0279, LR 0280, LR 0240,LR 0199(oud), LR 0208(oud)
- Lint, strassteentjes, plakpareltjes

Ik ben benieuwd hoe jullie deze molenkaart vinden................


 
Dit kaartje gaat mee doen bij de volgende challenges: Marianne Design en Marianne Design Diva's.

Creatieve groetjes Ellie

23 opmerkingen:

  1. Hoi Ellie, Wat een leuke kaart heb je voor de man van Tineke gemaakt. Heel erg leuke details. Mooi met de mallen gewerkt. Gefeliciteerd met het behaalde resultaat met de prachtig geborduurde kaart. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is nou echt een mooi mannenkaartje, zonder teveel "frutseltjes",(zo noem ik het altijd).
    Het is zo echt af.
    Ook de borduurkaart in jouw vorige post is supermooi, en gefeliciteerd met de tweede plaats, welverdiend hoor.
    Een fijn weekend gewenst.

    Lieve groetjes Ans.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Ellie! Mooie kleuren ook!

    Bedankt voor het meedoen met de challenge!
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ellie,
    Mooie molenkaart heb je voor de man van Tineke gemaakt!! ik heb Goris ook een kaart gestuurd...vond het zo'n grappig idee van Tineke. Dit is ook een heel leuk model van je kaart,
    Het is een enige kaart!!! Fijn weekend en lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi ellie,
    Een hele mooi kaart. Mooi model. Leuk die molens erop.
    Echt een mannen kaart. Ik had een hele mooie prijs van je dochter gehad! Ben er super blij mee!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. geweldig mooi
    bedankt voor het meedoen
    groetjes jolanda bongers
    md challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Ellie, ik kom ook nog even bij jou langs hoor, eerst om je te feliciteren met je gewonnen prijs bij Creaine, je kaart was dan ook prachtig.
    Je molenkaart zo noem ik hem maar voor het gemak is ook weer schitterend gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi kaart in mooie kleuren bij elkaar! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Ellie,
    hele mooie kaart heb je gemaakt voor Goris, volgens mij ben je in de prijzen gevallen, leuk!! groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele mooie kaart Ellie. Super hoor.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schattige creatie met die mooie afbeelding, mooi en lieve kleurtjes heb je gebruikt, helemaal leuk weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Ellie ook dit is weer een plaaaatje, super zo'n holland kaartje. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterende mannenkaart inderdaad. Leuk om zo de afbeeldingen uit het blok te gebruiken.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super mooie kaart !!!
    Leuk dat je met ons meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Ellie,

    Prachtig je molenkaart.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi kaartje weer Ellie...een prachtig Hollands kaartje met schitterende stansjes...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schitterend kaartje Ellie
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je kaart is supermooi Ellie! Prachtig model en zo leuk met de molen.
    Je weet inmiddels al dat Goris deze ook zo mooi vindt. Leuk dat je ermee gewonnen heb. Ik heb het verrassingspakket vanmiddag op de post gedaan.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik zag dat je de kaart ook instuurde bij MD Divas.
    Gezellig dat je weer meedoet!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Schitterende oud en nieuw crea Ellie, mijn complimenten.
    Leuk da je meedoet met de challenge bij MD.

    Gr.Thea
    DT Challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hollands glorie!! Mooi kaartje!! Fijn je te zien bij MARIANNE DESIGN DIVAS ribbon and or charm challenge, tot snel en succes,
    LG Blankina
    MDD DT

    BeantwoordenVerwijderen