vrijdag 29 mei 2020

Jarig, schommelkaart en taart

 Hallo allemaal,

'Dit is een extra lange post ga er maar even lekker voor zitten'

Het is feest bij ons, want vandaag ben ik jarig. Maar het is wel een anders dan anders verjaardag in deze bijzondere coronatijd. Omdat we nu geen familie kunnen uitnodigen heeft mijn dochter een prachtige taart gemaakt en een oproepje op haar blog en facebook gedaan om mij te verrassen met een zelfgemaakte kaart. En daar hebben een leuk aantal dames moeite voor gedaan en mij een prachtige verjaardagskaarten gestuurd. Hartelijk bedankt dames geweldig dat jullie mij hiermee verrast hebben. In de volgende blogpost  laat ik een foto van de kaarten zien die ik allemaal gekregen heb. 
 

Deze schommelkaart past wel heel leuk bij deze verjaardagsblogpost. Deze kaart is naar Marleen gestuurd zij is een paar daagjes voor mij jarig. Op haar blog heeft ze DIY van dit leuke modelletje staan en daar heb ik nog even op gespiekt om te kijken hoe je hem ook alweer maakt. Natuurlijk vond ik dat er wel iets op moest wat door haar ontworpen is en dat is de super leuke cupecake geworden. 

Gebruikte materialen:
 Designpapier PK9168, Plaatje: EWK1275, Ronde stans: LR0592, Cupecake: COL1481, Tegeltje: CS1053, Ronde basisvorm: DDBD 470.713.121

Deze schommelkaart gaat meedoen bij: Marianne design challenge


Hier zien jullie de prachtige taart die mijn dochter helemaal zelfgemaakt heeft. Naast het samen freubelen mag ze ook graag taart of cupcakes bakken en mooi decoren. Het is haar super gelukt het lijkt wel een 'piptaart' . Een dikke dankjewel 'Lies' voor de super leuke verrassingen voor mijn verjaardag.

Nog een fijne dag allemaal en tot snel.

Creatieve groetjes Ellie

13 opmerkingen:

  1. Graag gedaan! Ik vond het leuk om te doen! Hopelijk nog veel creatieve knutseljaren samen!

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je verjaardag! Ik hoop dat alle kaarten de feestvreugde flink hebben vergroot. Ik zag op de foto op het blog van Lisanne dat mijn kaart ook gearriveerd is. Wat maakte ze een prachtige taart!
    Jouw kaart voor Marleen is erg leuk! Zag dat je hem ook al had gepost bij Creaties Suzan op Facebook. (daar sponsor ik deze maand de prijs).
    Nog een fijne avond!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hartelijk gefeliciteerd en ik hoop dat je mijn kaart ook ontvangen hebt, nog een gezellige avond en je kaartje is super leuk. De taart ziet er ook geweldig mooi uit. Ik hoop dat hij ook lekker smaakt, maar dat geloof ik wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ten eerste van harte gefeliciteerd, deze verjaardag zou je wel nooit meer vergeten,ik was nog net optijd met mijn verjaardag op 6 Maart toen kon het nog. Je kaart voor Marleen is erg mooi . De taart ziet er ook prachtig uit daar heeft ze flink haar best voor gedaan.
    Nog een fijne avond.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd Ellie. Leuke kaart heb je voor Marleen gemaskt Ellie. Wat een enige taart heeft Lisanne voor je gemaakt.... fijn dat ze heeft geregeld dat je verl kasrten hdbt gekregen. Heel leuk in deze tijd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag. Prachtige Piptaart heeft je dochter gemaakt.
    Jouw kaart voor Marleen is ook erg leuk geworden!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    Wat ben je verwend met een prachtige taart, hij smaakte vast heerlijk.
    Leuk dat je van verschillende de mensen kaarten hebt gehad.
    Maakt je verjaardag nog leuker nu je, je verjaardag niet " gewoon " kunt vieren
    Hoop dat je ondanks alles toch een leuke dag hebt gehad.
    Groetjes Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefelicitaart:)
    Wat een mooie taart heeft je dochter gemaakt en leuk dat je zo geniet van je verjaardag, eentje om niet meer te vergeten.
    Je kaart voor Marleen is ook al zo'n beauty.
    Hele fijne avond verder, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Ellie,
    van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Kaartje lag klaar en vergeten te posten. Vandaag kwam hij na 17 uur op de bus, dus dan heb je na het weekend ook nog wat!
    Jouw kaart voor Marleen is wel heel gaaf! EN wat Lisanne voor je gemaakt heeft (kaart en taart) ziet er super uit! Dat maakt de dag vast tot een goede dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterende kaart Ellie, nog gefeliciteerd met je verjaardag.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! En dankjewel voor je mooie kaart! Dat is een geweldige taart zeg! Sonde om aan te snijden ;)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nog van harte gefeliciteerd Ellie en zag dat mijn kaart was aangekomen bij je dochter...fijn! Je bent door Lisanne lekker verwend en wat kan ze prachtige taarten bakken en smaakte vast erg lekker. Net als heel velen geen huis met visite maar je bent vast niet vergeten.
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lieve Ellie,

    Nog Hartelijk gefeliciteerd met je Verjaardag Ellie! Je hebt nog een Verj kaart te goed van mij hoor, het gaat even niet ivm mijn gezondheid.
    Je bent lekker verwend door je Dochter. Ze maakt prachtige taarten!
    Prachtige kaartjes heb je gemaakt Ellie!
    Veel,liefs van: Truus

    BeantwoordenVerwijderen