vrijdag 22 mei 2020

Nieuwe kaart en winnaar Marianne Design

Hallo allemaal,

Deze keer een Hollands verjaardagskaartje gemaakt met de mooie nieuwe Holland materialen van Marianne Design die onlangs uitgekomen zijn. Voor de basiskaart heb ik een  DDBD mal gebruikt en het verder aangekleed met een grote bos tulpen met strikje, een gestansde tekst en envelopjes waar ik een hartje op geplakt heb.
  

Gebruikte materialen:
- Plaatje: EWK1274
- Designpapier: PK9168
- Ronde stans: LR0654
- Tekst: LR0651
- Envelopjes: LR0275
- Stukje lint

Tot mijn grote verrassing ben ik winnaar geworden van de kaartenwedstrijd op het Marianne Design blog. Ik heb een super leuke prijs met allemaal verschillende Holland materialen gewonnen. Ik ben er super blij mee en binnen kort zul je op mijn blog hiermee creaties voorbij zien komen. 


Hier zie je mijn gewonnen prijs ik vind hem super leuk.


Tot de volgende blogpost weer.

Creatieve groetjes Ellie

7 opmerkingen:

  1. Mooie Hollandse kaart. En leuk dat je in de prijzen viel.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Elly, wat een gave prijs zeg! Daar komen weer mooie kaartjes van denk ik. Je winnende kaart is ook heel mooi!
    Deze kaart trouwens ook! Leuk model en zo lekker Hollands!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je prijs, is ook een mooie kaart waarmee je die gewonnen hebt.
    Je kaart van deze post is ook prachtig, de combinatie van dessinpapiertjes doet me erg aan Marker klederdracht denken, leuk!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, wat een geweldig mooie kaart Ellie, En gefeliciteerd met je mooie prijs en winnende kaart.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja bofbips een geweldige prijs heb je gewonnen met je prachtige kaart en deze is ook al weer zo mooi op elkaar afgestemd...prachtige bos tulpen heb je gemaakt en leuk detail de envelopjes erbij! Fijn weekend,
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kasrt heb je gemaskt Ellie. Erg leuk, samengesteld. Gefeliciteerd met je superleuke prijzen die je hebt gewonnen. Je winnende kasrt is ook een. Echte topper. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaartjes heb je weer gemaakt en hartelijk gefeliciteerd met je winnende kaartje.
    Groetjes van Marian

    BeantwoordenVerwijderen