zaterdag 16 januari 2021

Vintage kaart

Hallo allemaal,
 
Ik mocht bij de 2 Sisters on the blog gastdesigner zijn en voor hun lopende challenge een voorbeeldkaart maken. De opdracht is maak een vintagekaart een leuke uitdaging voor mij, want zulke kaarten maak ik niet veel meer. Terwijl ik er genoeg spulletjes voor heb liggen allerlei bloemetjes, kantjes, lintjes, brads en nog veel meer. Super leuk om om die spulletjes weer voor de dag te halen en te zien hoeveel ik heb verzameld door de jaren heen. Maar nog leuker om ermee aan de slag te gaan hieronder zie je wat ik ermee gemaakt heb.
 

 Gebruikte materialen voor deze kaart:
- Basiskaart: DDBD 470.713.154
- Designpapier: Maja Vintage Romance
- Plaatje: Syta 160707
- Ovaal mal: Anja LR0607
- Takjes/ blaadjes: Anja LR0693
- Bloemetjes,kant, lint, brad uit eigen voorraad
 
Gezellig dat je weer even langs kwam om te kijken tot de volgende post.
Fijn weekend en geniet van de sneeuw want de winterpret duurt helaas niet lang.
 
Creatieve groetjes Ellie

8 opmerkingen:

  1. Prachtig deze 'klassieke' vintage kaart. Ik blijf dat toch heel mooi vinden. Het model is mooi en de combinatie van spulletjes is goed gekozen.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi Ellie. Ik heb ook genoeg liggen , maar vindt het moeilijk om het niet rommelig te laten worden als er veel op een kaart zit. Het is jou prima gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow super mooi vintage kaart Ellie, prachtige bloemen toef fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart met de mooie bloementoef erbij hier is het net zo hoor Ellie heel veel spulletjes dit komt omdat we ook alles leuk vinden.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je heb een prachtige kaart als gastdesigner voor ons blog gemaakt. Dankjewel.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, een prachtige kaart Ellie! Tof om al je mooie spulletjes er op te verwerken. Je bloementoef is prachtig! Ook wil ik je even bedanken voor de prachtige kaart die ik van jou mocht ontvangen voor mijn verjaardag! Hij staat hier mooi te pronken.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie vintage kaart! Ik maak ze eigenlijk nooit. Alleen voor onze challenges bij MD en dan vind ik het echt heel lastig om er iets voor te maken.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow....wat een schitterende vintage kaart Ellie!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen