zaterdag 16 november 2013

Silent night

Hoi allemaal,

De verjaardags drukte is weer voorbij het was een super geslaagde verjaardag van mijn dochter. Ze is erg verrast met heel veel zelfgemaakte kaartjes het was al een feestje op zich om te zien wat voor mooi zelfgemaakt kaartje eruit de envelop te voorschijn kwam. Ik heb er net zo van genoten als mijn dochter iedereen die mee heeft gedaan wil ik ook heel erg bedanken. Het was ontzettend leuk. Volgende week laat ik het verjaardagskaartje zien wat ik voor haar heb gemaakt. Vandaag heb ik de tijd eens genomen om een kerstkaartje te maken. Ik vind kerstkaarten altijd zo gezellig om te maken. En zo leuk om met winterse plaatjes, een beetje sneeuw, glittertjes, pareltjes, takjes, kerststerren enz. aan de slag te gaan er zijn zoveel mogelijkheden. Ik ben weer met Marianne Design spulletjes aan de slag geweest jullie weten in middels al wel dat ik daar graag mee werk. Ik hoor graag weer hoe jullie dit kerstkaartje vinden.............. en leuk dat jullie weer even een kijkje kwamen nemen op mijn blog tot de volgende keer weer.

 
 
De volgende spulletjes heb ik gebruikt voor het kaartje:
- Pretty paper bloc Eline's Merry Little Christmas en Eline's Vintage red&green
- MD knipvel Vintage VK 9532
- Craftables CR 1202
- Creatables LR 0286, LR 0244, LR 0142, LR 0179, LR 0136
- Plakparels, kant, distress ink vintage, liquid Pearls

Dit kerstkaartje wil ik mee laten doen bij: Marianne Design, Live & Love (song: silent night), AnMa, C2CU, Creapaleis en Divas by design.

Allemaal een heel fijn weekend!
Creatieve groetjes Ellie

23 opmerkingen:

  1. Hoi Ellie, Fijn dat jullie zo'n gezellige verjaardag hadden en leuk dat Lisanne zoveel kaartjes heeft ontvangen. Ik zag dat jij lekkere taarten hebt gemaakt!. Dit is weer een prachtige kaart. Heel erg mooi afgewerkt. Leuk plaatje. De materialen van MD zijn ook onze favorieten. Ik ben gisteren met mijn moeder aan het kaarten maken geweest. Vandaag afgemaakt. IK wil zelf nog een kaart voor de uitdaging van MD maken. Fijn weekend nog. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kerstkaartje. Gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ellie,
    Prachtig gedaan je kaartje mooi je kerststerren van het zelfde design papier..
    en dat hertje vind ik toch zo gaaf en staat er prachtig bij!
    Fijn weekend en lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat jullie samen zo genoten hebben van alle kaartjes voor Lisanne´s verjaardag.
    Zo mooi is je vintagekaart met alle MD producten. Zoals je weet, zijn dat ook mijn favorieten...
    Een gezellig kerstkaartje is het geworden!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hallo Ellie
    het is een pracht kaart met mooie kerstkleuren,en een heel leuk plaatje.
    lieve groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een prachtige kerstkaart Ellie
    leuke spulletjes heb je ervoor gebruikt

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi je kerstkaartje Ellie...leuke accentjes erop gemaakt ook...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele mooie, gezellige en sfeervolle kaart Ellie.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige vintage kerstkaart heb je gemaakt en leuk dat je meedoet met de challenge bij MD Ellen.

    Gr.Thea
    DT Challengeblog MD.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Ellie, prachtig kerstkaartje heb je weer weten te maken, erg mooi. Fijn dat jij ook zo genoten hebt van je dochters kaartjes, nog gefeliciteerd met de verjaardag van je inmiddels volassen dochter. Leuk dat zij ook een blog heeft. In het begin toen ze mijn volger werd had ik niet in de gaten dat ze jou dochter was, hihihi. Wat creativiteit betreft, zo moeder zo dochter. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kerstkaart heb je gemaakt! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nog gefeliciteerd met je dochter Ellie, superleuk dat ze zo verwend is. Je kaart is weer prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb geen idee of ik je al gefeliciteerd had met je dochter, anders alsnog bij deze. Fijn dat de verjaardag geslaagd was, ik ben benieuwd naar je kaartje wat je voor haar gemaakt had. Deze kerstkaart is een schatje, wat een lief plaatje en wat heb je mooie mallen gebruikt, top hoor.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart Ellie!

    Bedankt voor het meedoen met de challenge.
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart, leuk dat je meedoet aan de MD challenge.

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hele mooie kaart en prachtige kleuren.
    Leuk dat je meedoet aan de challenge.

    Groetjes,
    Yvonne.
    MD challenge blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kerstkaart Ellie. Heerlijke kerst kleuren.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie kaart, nog gefeliciteerd.
    Gezellig dat je met ons meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  19. This is really lovely! Thanks for sharing and joining us at Divas by Design this week. Mirella

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie vintagekaart Ellie
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  21. This is so sweet Ellie, love the image and the adorable little reindeer.

    Thank you for sharing with us at C2CU.

    Warm crafty hugs from Shirl x x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hi Ellie,
    What a fun and festive card! Gorgeous image and the Poinsettas are so beautiful. Thanks for joining us at LLC for our Christmas challenge.
    Hugz, Sandy
    Owner & Operator @ Live & Love Crafts

    BeantwoordenVerwijderen