donderdag 20 augustus 2015

Winters kaartje

Dag allemaal,

Daar ben ik weer met een kaartje en wel met een winters kaartje. Eerlijk gezegd moet ik nog niet aan de winter denken al die kou weer, ik geniet nog liever een poosje van het zomerse weertje. Toch is het wel leuk om alvast met deze kaartjes aan de slag te gaan. Op ons MD challenge blog starten we weer met een nieuwe challenge na onze vakantiestop. De nieuwe uitdaging : maak een kaart/creatie in blauwtinten met een plaatje of stempel van Snoesje ( het plaatje mag wel meerdere kleuren hebben). Met dit winter kaartje wil ik jullie alvast inspiratie geven en op ons challengeblog vind je nog veel meer inspiratie ga maar eens een kijkje nemen. Ik hoop dat jullie weer zin hebben om gezellig met onze challenge mee te doen.  

De volgende materialen heb ik gebruikt:
- Plaatje: Snoesje 3DHM0056
- Designpapier: Eline's Vintage PB 7021
- Stans onder plaatje: LR0310
- Handschoenen: CR1255
- Hulsttakjes: LR0245
- Sterren / skilatten: CR1252
- Denneboompjes: CR1287
- Banners: CR1299
- Tekst: COL1342

Dit kaartje wil ik mee laten doen bij: Marianne Design Kreadiva's

Ik wil jullie nog bedanken voor de lieve woorden van meeleven op mijn vorige blogpost, het heeft me goed gedaan. Gezellig dat jullie weer even een kijken op mijn blog kwamen nemen en hopelijk tot de volgende keer weer.

Creatieve groetjes Ellie

13 opmerkingen:

  1. heel mooi winters kaartje Ellie...prachig in deze blauwe kleurtjes en snoesje kan zo lekker knuffelen met de sneeuwpop...LEUK gedaan!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi Ellie! Wat zijn de snoesjes toch leuk om de kaarten hé?

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een écht winters kaartje, heel leuk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie winterse kaart! Vond het ook een leuke challenge!
    Een zonnige dag vandaag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig winters kaartje. Mooi in de kleur blauw!
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Ellie.
    Leuke challenge, misschien ga ik ook wel meedoen.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Ellie wat een mooie winterse kaart! Heel mooie blauwtinten, super mooie strik met wantjes, de skies zijn een heel leuke touch en het plaatje van Snoesje met de sneeuwman ziet er zo gezellig uit :)
    Groetjes Chantal
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Snoezige kaart!
    Leuk in deze tinten!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Ellie wat een mooie kaart. Heel leuk in deze blauw tinten en je hebt er weer leuke details op! Heel leuk bedacht. Een heel mooi geheel. Top. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Ellie
    Ik vind je kaart weer beeldschoon, mooie stansjes, prachtig plaatje en héél mooi opgebouwd.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke challenge is er weer van start gegaan Ellie. Je kaartje is heel mooi geworden zo met die blauwtinten!
    Geniet jij nog maar even van het mooie weer hoor!
    Je merkt dat het s'avonds alweer eerder donker wordt hè.

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je kaart is mooi geworden met al die blauwtinten, ik ga daar ook mee aan de slag, het is zo`n leuke opdracht, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen