vrijdag 7 oktober 2016

MD challenge #162

Dag allemaal,

Gisteren is de nieuwe MD challenge weer van start gegaan en vandaag laat ik hier mijn voorbeeldkaart zien. Dit keer mag er een easelkaart gemaakt worden ik heb voor de makkelijke variant gekozen. Je kunt ook een mooie stans gebruiken om de basiskaart te maken maar dat had ik een tijdje terug nog gedaan. Handig is het als je iets van een bloem ervoor maakt dan blijft de kaart mooi staan en glijdt hij niet onderuit. De nieuwe kerstster van Petra heb ik op de borderstans waar ik een stukje lint door heen heb geregen geplakt. Er een tekst bij gestempeld en boven aan een toefje hulst met strikje. 
 

Gebruikte materialen:
- Plaatje: EWK1246
- Designpapier: Country Christmas PK9139
- Stans onder plaatje: CR1332
- Kerstster: LR0435
- Hulsttoefje: CR1343
- Border: CR1349
- Diamond gems: JU0954
- Tekst: Eline's Xmas EC0151
- Stukje lint

Bedankt weer voor het langs komen tot de volgende keer.

Creatieve groetjes Ellie
-

12 opmerkingen:

  1. Mooi zeg deze easelkaart! Ik vind de kleuren prachtig en dan de schattige poes erop, mooi hoor!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een prachtige kaart geworden, ook al heb je het je zelf gemakkelijk gemaakt. De rode details maken het helemaal af!!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een heel mooie warme kerstkaart geworden Ellie.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kerstkaart, leuk plaatje en model.
    Fijn weekend.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi deze easelkaart Ellie.
    Fijn weekend,
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. In de traditionele kerst kleuren Ellie! Mooi DT werkje weer en die poinsettia daar ben ik ook heel blij mee!
    Fijn weekend en liefs van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooohhh wat een lief poesje.
    Prachtige easelkaart.
    Ik hou van de traditionele kerstkleuren.
    Super!
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtige easelcard Ellie,
    wat een leuk plaatje en de poinsettia is super, ik gebruik hem ook graag,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtige kaart en het plaatje is heel schattig
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Ellie,
    wat een prachtige EaslKerstkaart heel mooi !!
    fijne zondag liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een schitterende kaart Ellie! Een leuk model, mooie kleuren en een schattige afbeelding. Super gemaakt. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Ellie. Schitterende kaart. Prachtig zoals je met al deze mooie materialen een easelkaart hebt gemaakt. Groeten Trijntj

    BeantwoordenVerwijderen