dinsdag 8 september 2020

Tropische papegaai + nieuwe bloglayout

Hoi allemaal,

Misschien heb je het gisteren al gezien dat mijn blog een 'nieuwe look' heeft. Ik had nog steeds een vintage achtergrond, maar vintagekaarten maak ik op moment minder, dus was het tijd voor een andere achtergrond. Ook ben ik een Facebookpagina begonnen, die net als mijn blog Ellies Kaarten heet (https://www.facebook.com/ElliesKaarten/) Ik blijf wel bloggen, maar merk dat steeds meer mensen op Facebook overgaan en dan kunnen ze blijven volgen als ze dat leuk vinden. Blogger vind ik persoonlijk wel leuker, dus dat blijf ik zeker doen!

Nu het buiten vrij somber is, heb ik een vrolijk en tropisch kaartje gemaakt. Ik heb de kleuren uit het plaatje op de kaart terug laten komen, met als hoofdkleuren groen en geel. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.


Gebruikte materialen:
- Craft Stencil: monstera leaf PS8066
- Plaatje: VK9561
- Designpapier: PK9161
- Cirkel LR0570
- Bloem: LR0478
- Bladeren: LR0667

Leuk dat je weer kwam kijken op mijn blog en tot de volgende kaart!

Creatieve groetjes Ellie

7 opmerkingen:

  1. Mooie, rustige lay-out en leuk logo!
    De kaart is lekker vrolijk in het geel/groen. Dat kunnen we vandaag wel gebruiken (hier in Arnhem is het behoorlijk grijs).

    Groetjes! Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi geworden.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie tropische kaart op dat grote blad. De bloemen passen perfect bij de bloemen van het plaatje!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je blog en logo is prachtig Ellie....kun je dat zelf? Ik zou ook wel iets anders willen maar durf niet zo goed! Prachtig kaartje weer en altijd keurig afgewerkt. Ik maak de laatste tijd ook meer strakke kaartjes, ik vind vintage wel heel leuk om te maken maar minder leuk om te versturen, zo duur! het moet wel leuk blijven toch?!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, je kaart is prachtig, het geel van de bloemen komt er zo mooi op uit, net als die mooie letters. Ik vind het leuk dat je ook blijft bloggen, ik zit niet op facebook, dan zou ik een hoop leuks moeten missen;-)
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart Ellie! Supermooi van kleur en het past allemaal bij elkaar.
    Gelukkig dat je niet helemaal overstapt op FB.

    BeantwoordenVerwijderen